کد خبر : 1780980 | 29 شهریور 1400 ساعت 17:18 | 7.1K بازدید | 4 دیدگاه

ذوب آهن این دو سال فاجعه بود

حدادی‌فر: نود درصد تغییر کرده‌ایم، خوش‌بینم

قاسم حدادی فر معتقد است با هم‌سو بودن کادرفنی، مدیریت و بازیکنان ذوب آهن به روزهای خوبش برمی‌گردد.

حدادی‌فر: نود درصد تغییر کرده‌ایم، خوش‌بینم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ذوب آهن در این فصل سخت ترین سال خود را سپری کرد و تا آستانه سقوط هم رفت ولی در نهایت در لیگ ماندگار شد و پس از آن تیمش را به طور کل تغییر داده است.

 

اما یکی از نفرات با سابقه‌ای که در این تیم ماندگار شده کاپیتان قاسم حدادی فر است که با مصدومیت شدید و سختی رو به رو شد ولی تسلیم نشده و اعلام کرد نمی‌خواهد با مصدومیت به فوتبالش پایان دهد. او این روزها با ذوب آهن مشغول تمرین است و برای رسیدن به شرایط بازی امیدوار است.

 

مصاحبه این بازیکن ۳۸ ساله و پر افتخار با خبرنگار "ورزش سه" را در این صفحه می‌خوانید.

 

*هنوز به شرایط ایده آل نرسیده‌ام


خداراشکر شرایطم خوب است و از اول با تیم تمرین کردم ولی هنوز به شرایط مسابقه نرسیده‌ام و تلاشم را می‌کنم که کم کم به این شرایط برسم. 

 

* 90 درصد ذوب آهن تغییر کرده 


با توجه به این دو سالی که تیم نتیجه نگرفت و کار برای ذوب آهن خوب پیش نرفت بیش‌ترین تغییرات را از لحاظ بازیکن داشتیم و همین طور باشگاه در کوتاه ترین زمان ممکن سرمربی تیم را انتخاب کرد و بنا به صلاحدید سرمربی نفرات زیادی جدا شدند و نفرات جدیدی جایگزین شدند. 90درصد تیم تغییر کرده و تیم ترکیبی از جوانان و با تجربه‌هاست و انگیزه خوبی در تیم است و انشاالله بتوانیم فصل خوبی داشته باشیم و اتفاقات گذشته تکرار نشود و بتوانیم ذوب آهن را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

 

*تارتار یک مربی با کارنامه است


اول یک تشکر ویژه از آقای حسینی می‌کنم که تیم بحران زده ما را تحویل گرفتند و تیم ماند؛ ایشان زحمت کشیدند و بنا به صلاحدید مدیریت آقای تارتار اضافه شدند و ایشان مربی با کارنامه‌ای هستند و هرجا بودند خوب نتیجه گرفتند. تمرینات ما دو، سه هفته است شروع شده و با جدیت کار می‌کنیم و یک دوره بدن‌سازی را پشت سر گذاشتیم و الان بازی‌های تدارکاتی را انجام می‌دهیم که هرچه زودتر به آن هارمونی لازم برسیم و بازیکنان جدید با تیم تطبیق پیدا کنند و از شروع فصل خوب آغاز کنیم.


ما با تیم امیدهای خودمان یک بازی تدارکاتی و همچنین در اراک هم یک بازی دیگر انجام دادیم و این بازی‌های دوستانه به ما کمک می‌کند و فکر کنم تا شروع لیگ بازی‌های دوستانه دیگری را هم انجام دهیم که به شناخت سرمربی از تیم کمک می‌کند.

 

*دو سال اخیر فاجعه بار بود


ما دو سال فاجعه بار داشتیم ولی امسال با توجه به اتفاقاتی که افتاده خیلی امیدواریم. البته با حرف نمی‌شود ثابت کرد و باید کار کنیم و باید همه هیئت مدیره، کارخانه و تیم در یک جهت حرکت کنیم تا دوباره یک ذوب آهن خوب را در لیگ ببینیم. این اتفاق زمان بر است ولی اگر همه برای یک هدف کار کنیم می‌توانیم.

 

*فینال آسیا و خطر سقوط را تجربه کردم


من روزهای خیلی خوبی با ذوب آهن داشتم و روزهای بدی هم داشتم اما بهترین روزهای ذوب آهن موقعی بود که هم در آسیا و هم در لیگ مدعی اول قهرمانی بود و فینال آسیا را تجربه کرد، جام حذفی را گرفت و بدترین روزهای ما هم فصل قبل و روزهای آخر لیگ بود که به ما خیلی سخت گذشت و در خطر افتادن بودیم و استرس زیادی به تیم وارد شد و امیدوارم دیگر آن اتفاقات بد نیفتد و روزهای خوب تکرار شوند. تشکر می‌کنم از هواداران که در این دو سال سختی کشیدند و می‌خواهم که همین طوری پشت تیم‌شان باشند تا روزهای خوبی بیاید.

دیدگاه‌ها