کد خبر : 1780989 | 29 شهریور 1400 ساعت 18:08 | 44.2K بازدید | 18 دیدگاه

تماشاگران ژاپنی فینال والیبال؛ آنها هم بردند

نبرد دو تیم ایران و ژاپن در فینال رقابت های جام ملتهای آسیا در خاک ژاپن به نفع ایران تمام شد. این بازی در گیم سوم و در اوج حساسیت شاهد صحنه ای آموزنده از ورزش بود.

تماشاگران ژاپنی فینال والیبال؛ آنها هم بردند

به گزارش" ورزش سه " ، تیم ملی والیبال ایران با ترکیبی جوانتر از لیگ ملتها و المپیک در رقابت های جام ملتهای آسیا حاضر شد و در فینال موفق شد ژاپن را شکست دهد. شکست ژاپن در فینال در حالی برای ایران با نتیجه سه بر صفر رقم خورد که بر خلاف  رقابت های المپیک تماشاگران ژاپنی هم در سالن بازی حاضر بودند.


نبرد دو تیم در گیم سوم و در حالی که ایران دو گیم اول را به نفع خود به پایان برده بود در حال پیگیری بود که در امتیاز 27بر26 به نفع ژاپن ستاره ایرانی مسابقات صابر کاظمی توپ ارسالی پاسور تیم را در زمین ژاپن خواباند و از ناحیه پا مصدوم شد. مداوای مصدومیت کاظمی یک دقیقه طول کشید و به زمین مسابقه برگشت. اتفاق مهم در این لحظه در سالن مسابقات افتاد. در حالی که کاظمی روز خوبش بود و در حمله و سرویس امتیازات زیادی از تیم ملی ژاپن گرفته بود، بازگشتش به زمین با تشویق کل سالن همراه بود. تماشاگران ژاپنی در حالی که می دانستند مصدومیت ستاره ایرانی تورنمنت که اتفاقاً در پایان رقابت ها ارزشمند ترین بازیکن مسابقات هم شد می تواند به نفع آنها شود، از عدم مصدومیت کاظمی استقبال کردند. اتفاقی مهم و آموزنده برای هواداران ورزش جهان و حتی ایران برای لذت بردن از ذات ورزش توسط هواداران ژاپنی و ایرانی های حاضر در سالن رقم خورد تا تماشاگران ژاپنی حاضر در سالن نمره قبولی از مردم ایران بگیرند. نمره ای که ارزش بسیار گرانبهایی دارد.

دیدگاه‌ها