کد خبر : 1780999 | 29 شهریور 1400 ساعت 19:23 | 12.4K بازدید | 2 دیدگاه

انصاری فرد: این نتیجه نبود که ما می خواستیم

پست اینستاگرامی کریم انصاری فرد، مورد توجه وب سایت معروف یونانی قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آ.ا.ک آتن یونان، پیروزی بسیار شیرینی را در هفته دوم از رقابت های لیگ یونان از دست داد. آنها در حالیکه با یک گل از میزبان خود اوفی کرت پیش بودند، با اخراج لوی گارسیا 10 نفره شدند. اما وجود یک یار بیشتر میزبان نیز از انگیزه های آ.ا.ک برای پیروزی کم نکرد و آنها 2 گل دیگر نیز وارد دروازه حریف کردند.

 

کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی آ.ا.ک که در این بازی نیمکت نشین بود، در دقیقه 62 به زمین مسابقه آمد و سه دقیقه بعد، گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا یاران 10 نفره کریم، حاج صفی و محمدی، با نتیجه 3 بر صفر پیش بیفتد. اما طوفان دقایق پایانی اوفی کرت باعث شد آنها در دقایق 80، 84 و 93 سه بار دروازه آ.ا.ک را باز کنند و بازی با نتیجه تساوی 3 – 3 به پایان رسید.

 

انصاری فرد در پایان این مسابقه یک پست اینستاگرامی منتشر کرد که مورد توجه سایت یونانی sdna قرار گرفت. کریم در این پست نوشت: این نتیجه ای نبود که انتظارش داشتیم، اما اکنون زمان بازیابی و تمرکز بر روی بازی چهارشنبه است. شما را در OAKA می بینیم.

 

آ.ا.ک روز چهارشنبه در هفته سوم سوپرلیگ یونان به مصاف تیم لامیا 1964 خواهد رفت. پس از پیوستن میلاد محمدی به این تیم، حالا شمار بازیکنان ایرانی آ.ا.ک به 3 نفر رسیده است و توجهات فوتبالدوستان ایرانی به این تیم نیز افزایش یافته است.

 

1645966

دیدگاه‌ها