کد خبر : 1781006 | 29 شهریور 1400 ساعت 19:55 | 20.7K بازدید | 7 دیدگاه

یوونتوس و یک نگرانی بزرگ درباره ستاره هلندی

به نظر می رسد که بند آزاد سازی 150 میلیون یورویی ماتیاس دی لیخت در تابستان آینده فعال خواهد شد.

یوونتوس و یک نگرانی بزرگ درباره ستاره هلندی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از درخشش فوق العاده با آژاکس و رسیدن با این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود که چشم بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به جذب ماتیاس دی لیخت دوخته شد اما نهایتاً یوونتوس گوی سبقت را از سایر رقبا را ربود و با 85.5 یک میلیون یورو موفق به جذب مدافع هلندی شد.

 

دی لیخت در ماه‌های ابتدایی حضور خود در بیانکونری عملکرد پر انتقادی را ارائه داد و بسیار پر نوسان ظاهر شد اما رفته رفته توانست با شرایط کار در فوتبال ایتالیا کنار بیاید و حالا می توان گفت به فرم ایده‌آل خود در یوونتوس رسیده است.

 

 

1565316

 

 

با وجود این که مدافع هلندی تا سال 2024 با یوونتوس قرارداد دارد اما طی روزهای گذشته مدیر برنامه این بازیکن یعنی مینو رایولا در اظهار نظری جنجالی اعلام کرد که ماندن او در بیانکونری قطعی نیست و باید دید که طی ماه‌های آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 

در همین راستا فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح ایتالیایی، صحبت های مدیر برنامه دی لیخت را رمزگشایی کرده است. رومانو مدعی شده که این اظهار نظر مینو رایولا به این دلیل بوده که در قرارداد مدافع هلندی با یوونتوس بند آزادسازی 150 میلیون یورویی وجود دارد که در تابستان 2022 فعال می‌شود و باشگاه‌های خواهان این بازیکن می‌توانند با پرداخت این مبلغ این ستاره جوان را به خدمت بگیرند.

دیدگاه‌ها