کد خبر : 1781007 | 29 شهریور 1400 ساعت 19:52 | 42.3K بازدید | 3 دیدگاه

از پدیده جدید منچسترسیتی رونمایی شد (عکس)

موعد رونمایی از کایکی، پدیده جوان و برزیلی منچسترسیتی زودتر از زمان انتظار فرا رسید.

از پدیده جدید منچسترسیتی رونمایی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کایکی، خرید تابستانی و برزیلی منچسترسیتی به اردوی این تیم ملحق شد و می تواند پس از شروع تمرینات در ترکیب این تیم نیز قرار بگیرد. باشگاه منچسترسیتی این بازیکن جوان و 18 ساله برزیلی را در فصل تابستان و با مبلغ 9 میلیون پوند از فلومیننزه با آبی پوشان جذب کرد.

 

در حالی که ابتدا قرار بود کایکی در ژانویه 2022 به اردوی سیتی ملحق شود، دو باشگاه توافق کردند که زودتر این انتقال نهایی شود. کایکی بعد از ظهر روز جمعه از اولین روز تمرین خود در تیم بزرگسالان لذت برد و با پپ گواردیولا درباره نحوه انطباق با شرایط جدید خود صحبت کرد.

 

1645982

 

کایکی در این رابطه گفت: "من از امکانات باشگاه سیتی بسیار راضی هستم و این شرایط آنها فوق العاده است. همچنین می خواهم از همه افرادی که از من استقبال کردند تشکر کنم و باید بگویم هم تیمی هایم با من بسیار خوب رفتار می کنند.

 

برخی از بازیکنان سیتی را از قبل می شناسم، اما فرناندینیو اولین کسی بود که با او تماس گرفتم. همچنین اگرچه گابریل ژسوس و ادرسون نیز برزیلی هستند، اما بقیه نیز به من کمک زیادی می کنند. اگرچه ما به یک زبان صحبت نمی کنیم، اما همه از من به خوبی استقبال کردند.

 

1645983

 

از کودکی همیشه دوست داشتم بازی های لیگ برتر را تماشا کنم و همیشه مسابقات منچسترسیتی را دنبال می کردم، زیرا بازیکنان برزیلی زیادی بازی کرده اند. من همیشه دیدارهای سیتی را می دیدم و حالا از انتقال به این تیم بسیار خوشحالم. امیدوارم فصل جدیدی را در اینجا آغاز کنم و در دوران حرفه ای به موفقیت برسم. امیدوارم بتوانم در ترکیب تیم اصلی قرار گرفته و عناوین زیادی کسب کنم."

 

1645984

دیدگاه‌ها