کد خبر : 1781010 | 29 شهریور 1400 ساعت 20:19 | 23.5K بازدید | 9 دیدگاه

لیست مصدوم های رئال مادرید آپدیت شد!

به نظر می رسد دنی کارواخال را باید جدیدترین نام در فهرست بازیکنان مصدوم رئال مادرید دانست.

لیست مصدوم های رئال مادرید آپدیت شد!

به گزارش "ورزش سه"، فصل قبل زین الدن زیدان بابت مصدومیت های متوالی بازیکنان خود شرایط دشواری را تحمل کرد و به نظر می رسد این فصل هم این اتفاق در حال تکرار شدن است. نشریه مارکا مدعی شد دنی کارواخال در جریان دیدار رئال مادرید با والنسیا در لالیگا دوباره مصدوم شده است. این مدافع راست اسپانیایی تنها بعد از گذشت 25 دقیقه جای خود را لوکاس واسکز داد و از زمین بیرون رفت. کارواخال که مدت ها به همین علت از ترکیب رئال مادرید دور بوده، اخیرا شرایط بازی کردن پیدا کرده بود و این تازه پنجمین بازی او در هنگام بازگشت به میادین بود.

 

1645986

 

دنی کارواخال این فصل را با مصدومیت آغاز کرد و در اولین بازی فصل رئال مادرید مقابل آلاوز غایب بود، اما بالاخره و در تاریخ 22 آگوست و بازی برابر لوانته در ترکیب این تیم قرار گرفت. البته ممکن است تعویض شدن دیشب دنی کارواخال اقدامی احتیاط آمیز از سوی کارلو آنچلوتی باشد، اما به نظر می رسد آسیب دیدگی عضلانی دیگری در راه است.

 

فصل گذشته نیز شرایط به همین منوال بود. فصل گذشته پنج بار مصدوم شده، در مجموع 190 روز از میادین دور بود و 36 بازی از 52 بازی رئال مادرید در همه رقابت ها را از دست داد. در حال حاضر لیست مصدومان شامل شش بازیکن به نام های تونی کروس، دنی سبایوس، ماریانو دیاز، فرلات مندی، مارسلو و گرت بیل است و به نظر می رسد باید اسم دنی کارواخال را نیز به این فهرست اضافه کرد.

دیدگاه‌ها