کد خبر : 1781017 | 29 شهریور 1400 ساعت 20:54 | 37.3K بازدید | 17 دیدگاه

حرمت نگه می‌دارم؛

گلایه شایان مصلح از بی‌مهری در سپاهان

مدافع جدید گل‌گهر نسبت به برخوردهایی که با او در سپاهان شده ابراز گلایه کرد.

گلایه شایان مصلح از بی‌مهری در سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، شایان مصلح که امروز با باشگاه گل‌گهر سیرجان قرارداد بست، در پیامی نسبت به جدایی‌اش از سپاهان و حضورش دوباره‌اش در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی واکنش نشان داد و نوشت:

 

«بعد از خداحافظی با هواداران سپیدرود و پرسپولیس، این بار بعد از دو سال، جبر روزگار مجبورم کرد تا از شما هواداران سپاهان و مردم شریف اصفهان خداحافظی کنم.

 

همیشه یاد گرفته ام ‌ای خودم در همه‌ی زمینه‌ها را با حُسن خلق جبران کنم و از خودم خاطره‌ی بدی برای کسی به جا نگذارم.

 

اگرچه چند هفته‌ای می‌شود که ناملایمتی با من از طرف عده‌ای به اوج خودش رسیده اما همه‌ی ما ممکن‌الخطا هستیم و من زشتی رفتار آن‌ها را به مهربانی و بزرگی شما هواداران سپاهان می‌بخشم و امیدوارم شما هم بدی‌ها و اشتباهات و کوتاهی‌های من را حلال کنید.

 

همان‌طور که هرگز به گذشته‌ی خودم پشت نکرده‌ام و استقلال و داماش و سپیدرود و پرسپولیس را در گوشه‌ی قلب خودم به‌عنوان تیم‌هایی که در آن بازی کرده‌ام، نگه داشته‌ام، از این به بعد سپاهان را هم در ویترین خاطراتم یادگاری نگه می‌دارم که یاد گرفته‌ام همیشه حرمت نگه دارم، حتی اگر عده‌ای بی‌حرمتی کنند.

 

و اما از امروز به مدت دو سال در خدمت باشگاه گل‌گهر خواهم بود و مثل همیشه از امیر قلعه‌نویی و اعتماد همیشگی‌اش سپاسگزارم. به امید رقم زدن روزهای خوب برای مردم شریف استان کرمان و شهر سیرجان.»

دیدگاه‌ها