کد خبر : 1781022 | 29 شهریور 1400 ساعت 21:16 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

آقایی، تک و تنها در خط حمله ایرالکو(عکس)

آلومینیوم با تنها یک مهاجم نخستین بازی دوستانه خود را انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، میثم آقایی در حالی پنجمین سال متوالی حضورش در آلومینیوم اراک را آغاز کرده که برخلاف فصل قبل که بیشتر به‌عنوان هافبک هجومی یا مهاجم سایه به کار گرفته می‌شد، در دیدار با ذوب‌آهن در نوک خط حمله به میدان رفت. 

 

این بازیکن با تجربه که در سال صعود آلومینیوم به لیگ برتر گل‌های حساسی به ثمر رساند، در فصل گذشته نیز جزو مهره‌های موثر این تیم به شمار می‌رفت که امیدوار است در لیگ بیست و یکم نمایش بهتری نسبت به همیشه داشته باشد و تیم شهرش را در تکرار موفقیت‌های قبلی کمک کند.

 

آلومینیوم اراک در نقل و انتقالات تابستانی حامد پاکدل را بخاطر پیوستن به پرسپولیس از دست داد و نتوانسته بازیکن هم‌سطح او بگیرد تا ضعف جدی در خط حمله داشته باشد و به همین دلیل رسول خطیبی در مسابقه دوستانه اخیرشان برابر ذوب‌آهن از میثم آقایی به‌عنوان مهاجم نوک استفاده کند.

 

میثم آقایی در دیدار برابر ذوب‌آهن و سرمربی سابق خود، انگیزه مضاعفی داشت و با وجود خستگی بخاطر فشار تمرینات، در اواخر نیمه اول با یک استارت سریع و موقعیت‌سازی، با خطای سید محمد قریشی متوقف شد و یک پنالتی گرفت تا در روزهای بدنسازی تیمش نیز آمادگی خود را نشان بدهد.

 

1645998

 

1645999

دیدگاه‌ها