کد خبر : 1781025 | 29 شهریور 1400 ساعت 21:27 | 30.4K بازدید | 8 دیدگاه

واکنش جالب سران رئال به شایعات جدایی وینیسیوس

فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح ایتالیایی، می گوید واکنش سران رئال به شایعات جدایی در ماه های اخیر تنها یک لبخند بوده است.

واکنش جالب سران رئال به شایعات جدایی وینیسیوس

به گزارش "ورزش سه"، شاید هیچ کس فکرش را هم نمی کرد که بعد از انتقادات فراوانی که در فصل گذشته نسبت به عملکرد وینیسیوس جونیور مطرح شد، این بازیکن در فصل جدید و زیر نظر کارلو آنچلوتی به یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان رئال مادرید تبدیل شود و هواداران این تیم را به وجد بیاورد.

 

ستاره برزیلی در فصل جدید در کنار کریم بنزما بهترین بازیکن لوس بلانکوس بوده است. وینیسیوس در پنج بازی این فصل لالیگا که برای رئال مادرید به میدان رفته آمار فوق‌العاده پنج  گل و یک پاس گل را از خود به ثبت رسانده تا منتقدانش را وادار به سکوت کرده باشد.

 

 

1643535

 

 

اما در نقل و انتقالات تابستانی اخیر شایعاتی در رابطه با احتمال جدایی وینیسیوس جونیور از رئال مادرید مطرح شد و حتی گفته شد که ممکن است این بازیکن در معامله جذب کیلیان امباپه قرار گرفته و به پاری سن ژرمن ملحق شود. با این حال رئال مادرید بارها و بارها به جدایی این بازیکن پاسخ منفی داد و حالا نتیجه اش را دیده است‌.

 

در همین راستا فابریتزیو رومانو خبرنگار مطرح ایتالیایی توییت جالبی را در رابطه با وینیسیوس به اشتراک گذاشته است. رومانو در صفحه شخصی خود نوشت: "برنامه رئال مادرید برای آینده وینیسیوس جونیور این است که او بازیکنی کلیدی و غیرقابل لمس باقی بماند(غیر قابل فروش). برخی از مدیران رئال مادرید در ماه های گذشته به شایعات درباره جدایی این بازیکن با لبخند واکنش نشان دادند."

دیدگاه‌ها