کد خبر : 1781026 | 29 شهریور 1400 ساعت 21:29 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

افتتاحیه لیگ بیست و یکم بدون تماشاگر؟

باتوجه به اینکه کمتر از یک ماه تا آغاز لیگ برتر باقی مانده، احتمال دارد شروع فصل مسابقات بدون حضور تماشاگران باشد.

افتتاحیه لیگ بیست و یکم بدون تماشاگر؟

 به گزارش "ورزش سه"، فوتبال ایران از اسفند 1398 تاکنون به دلیل شرایط کرونا در حالت بدون تماشاگر و با استادیوم‌های خالی به حیات خود ادامه داده اما حالا با شروع واکسیناسیون عمومی، همه به بازگشت تماشاگران به ورزشگاه امیدوار شده‌اند.

 

در شرایطی که تعداد افراد واکسینه شده (دو دوز) به مرز 14 میلیون نفر رسیده، این پرسش در میان اهالی فوتبال نیز مطرح است که بازگشت به ورزشگاه‌ها سرانجام چه زمانی رقم خواهد خورد و آیا برای افتتاحیه، هواداران در استادیوم حاضر خواهند بود یا خیر؟

 

سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به این سوال به این شکل پاسخ داد: ما روزی که معاونت وزارت بهداشت مصاحبه کردند و گفتند ورزشگاه‌ها را باز خواهیم کرد، ما بیشتر از همه خوشحال شدیم. چون دو سال است تماشاگران نیستند و کنترل بازی بدون تماشاگر، خیلی برایمان سخت‌تر است. اولین کسی که از بازگشت تماشاگران خوشحال می‌شود، ما هستیم و از آن استقبال می‌کنیم و نیازمند بازگشت آنها هستیم.

 

وی با اشاره به شرایط حضور تماشاگران گفت:  اما بحث سازوکار اهمیت دارد و باید ببینیم دستورالعمل وزارت بهداشت چگونه خواهد بود و ببینیم چه اشخاصی مجاز به حضور در ورزشگاه هستند و متناسب با آن باید سازوکار لازم برای سیستم تهیه بلیت و حضور این عزیزان در ورزشگاه در دستور کار قراربگیرد. ما بلیت الکترونیکی داریم و باید در مکانیسم بلیت اینترنتی، شناسایی این عزیزان دیده شود و ما حتما از آن استقبال خواهیم کرد.

 

بنابراین احتمالا تنها هوادارانی اجازه حضور در ورزشگاه را خواهند داشت که واکسینه شده‌ باشند.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا در شروع لیگ برتر تماشاگران اجازه حضور را خواهند داشت یا خیر، گفت: این صددرصد به دستورالعمل بهداشت کشور ارتباط دارد و ما متناسب با آن، با سرعت کار را دنبال خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها