کد خبر : 1781028 | 29 شهریور 1400 ساعت 21:40 | 41.9K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای‌عجیب؛یووه از جذب ستاره‌فرانسوی پشیمان‌ شد

توتو مرکاتو مدعی شد یوونتوس برنامه ای برای بازگرداندن پل پوگبا به تورین ندارد.

ادعای‌عجیب؛یووه از جذب ستاره‌فرانسوی پشیمان‌ شد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد هافبک تیم ملی فرانسه با منچستریونایتد در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و اخیرا مینو رایولا، مدیربرنامه او، مدعی شد احتمال بازگشت این بازیکن به یوونتوس نیز وجود دارد.

 

بر اساس قوانین فوتبال اروپا، بازیکنی که قراردادش در پایان فصل به پایان برسد می‌تواند از ابتدای ماه ژانویه مذاکراتش با سایر تیم‌های خارج از لیگ را آغاز کند و بدین ترتیب پوگبا این امکان را دارد که در ماه ژانویه با امضای پیش قراردادی با باشگاه غیر انگلیسی، در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد به این تیم ملحق شود. رایولا اخیرا در این باره گفت: "ما با منچستریونایتد حرف خواهیم زد تا ببینم شرایط چطور پیش می‌رود. پل هنوز عاشق تورین است. بله، شانس بازگشت او به یوونتوس وجود دارد اما این اتفاق به برنامه‌های یووه هم بستگی دارد."

 

 

1635443

 

 

اخیراً برخی گزارش ها منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه یوونتوس برای جذب پل پوگبا دچار تردید شده چراکه ممکن است آنها نتوانند حقوق درخواستی این ستاره فرانسوی را پرداخت کنند. در همین حال توتو مرکاتو گزارش جدیدی در این باره منتشر کرده و مدعی شده که بیانکونری تصمیم نهایی خود را اتخاذ کرده و دیگر تصمیمی برای بازگرداندن پل پوگبا به تورین ندارد.

 

حال باید منتظر ماند و دید که تا چه میزان این خبر صحت دارد و اینکه آیا واقعا یوونتوس از جذب پوگبا پشیمان شده یا این اخبار فقط شایعه است؟ همچنین در صورت کنار کشیدن یووه به نظر می رسد که دو باشگاه پاری‌سن ژرمن و رئال مادرید از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن این هافبک فرانسوی برخوردار خواهند بود؛ البته اگر پوگبا قرارداد خود را با منچستریونایتد تمدید نکند.

دیدگاه‌ها