کد خبر : 1781032 | 29 شهریور 1400 ساعت 22:00 | 30.9K بازدید | 10 دیدگاه

اتلتیکو و رد شانس جذب کریس رونالدو!

شایعاتی در مورد احتمال انتقال کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 36 ساله به اتلتیکومادرید وجود داشته است.

اتلتیکو و رد شانس جذب کریس رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، در اواخر پنجره تابستانی بود که اخباری در مورد تمایل کریستیانو رونالدو به جدایی از یوونتوس منتشر شد و در نهایت این شایعات به حقیقت پیوست. این در حالیست که ستاره پرتغالی حتی فصل را در ترکیب بیانکونری آغاز کرده و به نظر می رسید قطعا ماندنی است، اما در نهایت علیرغم مطرح شدن شایعات فراوان شاهد بازگشت این بازیکن بعد از 13 سال به منچستریونایتد بودیم.

 

1645594

 

اما در همان مدت کوتاه شایعات زیادی در مورد مقصد بعدی کریستیانو رونالدو منتشر شده و نام تیم هایی چون پاری سن ژرمن، رئال مادرید و منچسترسیتی نیز به میان آمد. حالا امروز کادناسر مدعی شد ژرژ مندس، مدیر برنامه رونالدو او را به باشگاه اتلتیکومادرید نیز پیشنهاد داده است. در دوران ظهور کریستیانو رونالدو در اسپورتینگ لیسبون بود که این بازیکن در آستانه انتقال به لالیگا قرار داشت و دو تیم والنسیا و اتلتیکومادرید هر دو برای خرید این بازیکن اقدام کرده بودند.

 

اما در نهایت درخشش در دیداری دوستانه برابر منچستریونایتد باعث شد سرالکس فرگوسن برای جذب کریستیانو رونالدو اقدام کند. اما این بار نیز اتلتیکومادرید به دلایل مالی و البته سابقه طولانی مدت این بازیکن در لباس رقیب همشهری یعنی رئال مادرید، علاقه ای به خرید او نشان نداد و این انتقال منتفی شد. در نهایت و در حالیکه به نظر می رسید کریستیانو رونالدو در آستانه انتقال به منچسترسیتی باشد، او راهی یونایتد شد.

دیدگاه‌ها