کد خبر : 1781040 | 29 شهریور 1400 ساعت 22:50 | 82.8K بازدید | 4 دیدگاه

مانوئل نویر به بارسلونا راه حل داد

مانوئل نویر، کاپیتان باتجربه بایرن مونیخ معتقد است بارسلونا باید بیشتر به فیلیپپ کوتینیو میدان بدهد.

مانوئل نویر به بارسلونا راه حل داد

به گزارش "ورزش سه"، فیلپپ کوتینیو در دوران حضور قرضی در بایرن مونیخ عملکرد قابل قبولی داشته و موفق به فتح عناوین فراوانی زیر نظر هانسی فلیک شد. اما مشکلات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا به بایرن مونیخ اجازه دائمی ساختن قرارداد این هافبک برزیلی و باتجربه را نداد و در نهایت فیلیپپ کوتینیو در فصل گذشته این تیم را ترک کرده و مطابق قرارداد راهی بارسلونا شد.

 

1646013

 

در فصل جدید نیز رونالد کومان فرصت زیادی به فیلیپپ کوتینیو نداده و به نظر می رسد دوران دشوار دیگری در نوکمپ در انتظار این بازیکن برزیلی باشد. اما مانوئل نویر که همبازی کوتینیو در ترکیب بایرن مونیخ بوده، به کادر فنی بارسلونا توصیه کرد فرصت بیشتری برای درخشش در اختیار این بازیکن قرار بدهند.

 

مانوئل نویر گفت: "اگر بارسلونا می خواهد در ادامه این فصل عملکرد بهتری داشته و پیشرفت کند، باید از فیلیپپ کوتینیو بیشتر در ترکیب ثابت خود استفاده کند. وقتی او هفته گذشته در دیدار ما مقابل بارسلونا وارد زمین شده و سعی می کرد دروازه من را باز کند، من احساس ترس و استرس بیشتری داشتم. من فیلیپ کوتینیو را به خوبی می شناسم و از استعداد بالای این بازیکن شناخت خوبی داریم، زیرا ما در اردوی بایرن مونیخ با یکدیگر هم تیمی بودیم و در تمرینات مقابل هم بازی می کردیم."

دیدگاه‌ها