کد خبر : 1781041 | 29 شهریور 1400 ساعت 23:13 | 73.8K بازدید | 4 دیدگاه

مهمت آیدین:

می‌ترسیدم با رونالدو عکس یادگیری بگیرم

مهمت آیدین، بازیکن جوان و آلمانی اعتراف کرد ترسیده با کریستیانو رونالدو، مهاجم سابق و پرتغالی رئال مادرید عکس بگیرد.

می‌ترسیدم با رونالدو عکس یادگیری بگیرم

به گزارش "ورزش سه"، مهمت آیدین در سال 2014 و به عنوان یک نوجوان 12 ساله به جمع بازیکنان تیم های رده شالکه پیوست و حالا این بازیکن آینده دار 19 ساله شده است. در آن مقطع تیم فعلی این باشگاه آلمانی در حال و روز تلخ امروز نبود و هر سال پای ثابت لیگ قهرمانان لقب داشت. حالا مهمات آیدین مدعی شد یک بار و در جریان سفر رئال مادرید به آلمان برای حدال با شالکه در لیگ قهرمانان، کریستیانو رونالدو را از نزدیک دیده و ترسیده به او درخواست عکس گرفتن بدهد.

 

1646015

 

مهمت آیدین گفت: "من پسری بسیار خجالتی بودم و جرات نمی کردم وقتی با بازیکنانی مانند رائول یا یولیان دراکسلر که در رئال مادرید بازی می کردند، عکس بگیرم. آن روز من اولین بازی خود به عنوان بازیکن جوان را در استادیوم ولتینز آرنا تماشا کردم و دو تیم رئال مادرید و شالکه در لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته بودند. کمی بعد از سوت پایان بازی من ناگهان متوجه شدم در فاصله دو متری کریستیانو رونالدو ایستاده ام. اما در آن شرایط نیز ترسیدم از او بخواهم با هم عکس بگیریم.

 

الگوی من در دنیای فوتبال؟ "من فکر می کنم جاشوا کیمیچ هنگام حضور در سمت راست و به خصوص در حملات، فوق العاده ظاهر شده و بسیار خطرناک است. همچنین ترنت الکساندر آرنولد، مدافع لیورپول نیز بازیکن بزرگی است. من به ارسال های این بازیکن او و مواجهه او با توپ علاقه دارم."

دیدگاه‌ها