کد خبر : 1781053 | 30 شهریور 1400 ساعت 00:02 | 49.5K بازدید | 14 دیدگاه

ستاره الهلال احتمالا به پرسپولیس نمی رسد

ستاره الهلال به دلیل مصدومیت حدود یک ماه باید از میادین دور باشد.

ستاره الهلال احتمالا به پرسپولیس نمی رسد

به گزارش ورزش سه، تیم الهلال عربستان با غلبه بر استقلال ایران به جمع 8 تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت؛ این تیم در مرحله یک چهارم نهایی باید مقابل دیگر نماینده فوتبال ایران یعنی پرسپولیس برود.

 

الهلال عربستان که طی دو هفته اخیر سلمان الفرج، آندره کاریو، محمد البریک، عبدالله عطیف و علی آل بلیهی را بخاطر آسیب دیدگی از دست داده بود این روزها با مصدومیت یکی دیگر از بازیکنان شاخص خود مواجه شده است.

 

سالم الدوسری، وینگر چپ الهلال که گل دوم این تیم را مقابل استقلال به ثمر رساند، در جریان بازی روز شنبه تیمش مقابل الاتفاق و در حالی که پاس گل دوم تیمش را به بافتیمبی گومیس داده بود، به دلیل مصدومیت در میانه های نیمه دوم زمین مسابقه را ترک کرد.

 

پزشک تیم الهلال یک روز بعد اعلام کرد مصدومیت سالم از ناحیه مچ پای چپ به گونه ای نیست که چند هفته ای دور از میدان باشد و نتواند در بازی با پرسپولیس به میدان بیاید. با وجود این ادعا اما دقایقی پیش رسانه های عربستانی طی خبری فوری اعلام کردند که وینگر الهلال برای بهبودی کامل نیاز به 3 الی 4 هفته استراحت دارد.

 

به این ترتیب الهلال حدود یک ماه سالم را در اختیار نخواهد داشت و با توجه به تقابل این تیم با پرسپولیس در تاریخ 24 مهر ماه (کمتر از یک ماه) احتمال اینکه الدوسری در این مسابقه غایب باشد وجود دارد.

دیدگاه‌ها