کد خبر : 1781061 | 30 شهریور 1400 ساعت 00:30 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

سجادی برای اولین بار به هیئت مدیره اعتماد کرد

صدری: تا زمان انتخاب مدیر جدید حضور خواهم داشت

مجید صدری می‌گوید دکتر سجادی به تصمیم هیئت مدیره مبنی بر انتخاب او برای سرپرستی اعتماد کرده است.

صدری: تا زمان انتخاب مدیر جدید حضور خواهم داشت

به گزارش "ورزش سه"، مجید صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس که پس از استعفای جعفر سمیعی کار مدیریتی پرسپولیس را در دست دارد با برنامه فوتبال برتر گفت و گو کرد.
صدری در خصوص استعفای سمیعی علی رغم اصرارها گفت: جناب سمیعی یار خوبی برای ما بودند و در این فصل زحمات زیادی کشیدند به علت مسائل شخصی تصمیم گرفتند از تیم جدا بشوند و علی رغم اصرار کلیه اعضای هیئت مدیره، بنده و جلساتی متعددی که خدمتشان داشتیم و همچنین اصرار دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و دیگر دوستان مبنی بر اینکه ما کما فی السابق خدمت‌شان باشیم، ادامه همکاری را به صلاح ندانستند و باشگاه را ترک کردند و ما ماندیم و خاطرات خوب‌شان.

 

او ادامه داد: به دلیل اینکه باشگاه شرایط حساسی را دارد، هیئت مدیره جلسه‌ای را گذاشتند و تصمیم گرفتند فعلا بنده به عنوان سرپرست خدمت دوستان باشیم تا انشاالله در وقت معین مدیر عامل جدید معرفی شود و ما خدمت‌شان باشیم‌.

 

صدری همچنین در مورد اعتماد وزیر به هیئت مدیره گفت: البته جا دارد از دکتر سجادی تشکر ویژه کنیم که برای اولین بار ایشان به استقلال هیئت مدیره اهمیت دادند و به رای هئیت مدیره اعتماد کردند و باعث شد به عنوان سرپرست خدمت شما باشیم.

دیدگاه‌ها