کد خبر : 1781082 | 30 شهریور 1400 ساعت 08:10 | 14.6K بازدید | 2 دیدگاه

صدری: سیاست ما تعامل خواهد بود؛

خانبان و باقری همچنان در اردوی تیم ملی

مجید صدری می‌گوید که خانبان و باقری دوباره در اختیار تیم ملی خواهند بود.

خانبان و باقری همچنان در اردوی تیم ملی

به گزارش ورزش سه، مجید صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در مورد بدهی این باشگاه به گابریل کالدرون عنوان کرد: حدود ۷۰۰ هزار دلار است. من خودم یک دفعه با آقای کالدرون صحبت کردم و با وکیلی که اینجا دارند هم صحبت کردیم و به نظرم اگر تعامل جدی با ایشان میکردیم، کار به اینجا نمی‌رسید. نمی‌دانم دوستان قبلی چرا این زحمت را نکشیدند تا ما تاوان بدهیم. همه بدهی‌های کنونی از گذشته به ارث رسیده و ما برای اینکه امورات باشگاه را اداره کنیم، مجبوریم این بدهی را پرداخت کنیم.

 

وی درباره فسخ با کارگزار گفت: کارگزار قراردادی سه ساله با ما داشت. اما رقمی که مدنظر ما بود با رقم پیشنهادی، خیلی متفاوت بود. البته آنها تعهدات فصل قبل را کامل انجام دادند و اینکه در قرارداد مشکلی بوده یا نه را وارد نمی‌شویم. ما تنها راهی که دیدیم این بود که به صورت مسالمت آمیز قرارداد را اقاله کنیم. بعد از اینکه در هیئت مدیره مصوب شد این کار را کردیم و امیدواریم هرچه زودتر اسناد مزایده را چاپ کنیم و در خدمت دوستان باشیم.

 

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس با اشاره به مزایده کارگزار اسپانسری اظهار داشت: تلاش ما این است که شفاف باشد و اگر بتوانیم از کار مزایده این کار را انجام دهیم. کارشناس رسمی برای هر فضای تبلیغاتی رقم درآورده و بر اساس آن یک رقم پایه اعلام می‌کنیم و بر اساس آن استاد را در اختیار قرار می‌دهیم.

 

صدری در خصوص مطالبات بازیکنان توضیح داد: ما از فصل گذشته یک درصدی به بازیکنان بدهکاریم و در اسرع وقت تلاش میکنیم مانده قرارداد و پاداش‌ها را تسویه کنیم تا با اطمینان خاطر فصل را شروع کنیم. در فصل جدید هم تلاشمان این است که در زمانهایی که متعهد هستیم پرداخت کنیم تا مثل الان نشود که یک فشار مضاعف وارد شده است.

 

وی با اشاره به حضور شکوری در خدمت عنوان کرد: آقای شکوری سرباز بودند و دوران خدمت را سپری می‌کنند و تمام شود اگر ایشان خواستند برگردند در خدمتشان هستیم و صحبت می‌کنیم.

 

او درباره حضور دو عضو کادرفنی در تیم ملی گفت: از ابتدای امر بنای ما تعامل با همه دوستان بود. به هر حال تیم ملی متعلق به کل کشور است و همه وظیفه داریم کمک کنیم و آقای عزیزی خادم هم به باشگاه لطف دارد و روی همین حساب ما با اجازه از آقای گل‌محمدی، در زمان اردو آقای باقری و خانبان را در اختیار تیم ملی قرار می‌دهیم.

دیدگاه‌ها