کد خبر : 1781084 | 30 شهریور 1400 ساعت 08:30 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ مربی تیم ملی به اعزام نشدن تیراندازان

محسن نصر اصفهانی گفت: می‌توانستیم در مسابقات سلاح‌های بادی آسیا ورزشکاران را محک بزنیم اما هنوز تیمی تشکیل نشده و قطعا ما هم نفراتی نداشتیم تا در این مسابقات شرکت کنیم.

پاسخ مربی تیم ملی به اعزام نشدن تیراندازان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محسن نصر اصفهانی که هدایت تیم ملی تپانچه را در بازی‌های المپیک بر عهده داشت در خصوص غیبت تیراندازان در مسابقات سلاح‌های بادی آسیا اظهار کرد: بعد از المپیک به علت کرونا هنوز تیمی تشکیل نشده است تا بخواهیم به این مسابقات تیمی اعزام کنیم.

نصر اصفهانی در پاسخ به این سوال که آیا کرونا بهانه نیست؟ چون شرایط مشخصی هم در فدراسیون وجود ندارد گفت: این برداشت شما است. من نمی دانم!

 

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که تیم ملی در همین شرایط کرونا به بازی‌های المپیک اعزام شد، ورزشکاران واکسینه شده‌اند، پس می‌توانستند به این مسابقات هم اعزام شوند، گفت: ما در کل در اردوهای تیم ملی تنها دو المپیین و دو ورزشکار رزرو داشتیم. برای تشکیل تیم ملی باید مسابقه کشوری برگزار شود و نفرات برتر مشخص شوند تا تیم ملی برای اعزام داشته باشیم. 

 

نصر اصفهانی گفت: شرایط پیش نیامد تا اردویی تشکیل و تیراندازان به این مسابقات اعزام شوند. این مسابقات سلاح‌های بادی آسیا است که در قزاقستان برگزار می‌شود. مسابقات به هر حال آسیایی است و می‌توانستیم در این مسابقات ورزشکاران را محک بزنیم اما چون تیمی تشکیل نشده و قطعا ما نفراتی هم نداشتیم تا در این مسابقات شرکت کنیم.

 

وی در خصوص مسابقات بعدی پیش روی تیم ملی و مشخص شدن کادر فنی تیم‌های ملی گفت: مسابقات تیراندازی جام ریاست در لهستان مسابقات بعدی است. فعلا کادر مربیگیری هیچ کدام از تیم‌های تفنگ و تپانچه مشخص نشده است. 

دیدگاه‌ها