کد خبر : 1781134 | 30 شهریور 1400 ساعت 12:45 | 8.6K بازدید | 2 دیدگاه

جام جهانی فوتسال 2021؛

جای خالی گلزنان ایران در رقابت آقای گلی

مهاجمان تیم ملی فوتسال ایران جایی در بین گلزنان برتر جام جهانی 2021 ندارند.

جای خالی گلزنان ایران در رقابت آقای گلی

به گزارش "ورزش سه"، دور گروهی جام جهانی فوتسال 2021 شب گذشته با مشخص شدن تیم های صعود کننده به مرحله حذفی به پایان رسید. تیم ملی فوتسال ایران با قبول شکست دو بر یک مقابل آرژانتین در آخرین بازی مرحله گروهی به عنوان تیم دوم گروه باید به مصاف ازبکستان برود.

 

ملی پوشان فوتسال ایران طی 3 بازی خود در مرحله گروهی 8 گل وارد دروازه حریفان کردند تا میانگین 2.7 گل زده در هر بازی را ثبت کنند. این در حالی است که طی 36 بازی مرحله گروهی 210 گل از خط دروازه ها عبور کرد تا میانگین 5.8 گل در هر بازی به ثبت برسد و این یعنی میانگین گل زده تیم ملی ایران تقریبا نصف میانگین کل مسابقات است.

 

در بخش گلزنان فرائو از برزیل با 6 گل زده در صدر قرار دارد و بعد از او براندی از آرژانتین با 5 گل دوم است. بهترین گلزن ایران در مرحله گروهی احمد اسماعیل پور بود که مقابل صربستان و امریکا گلزنی کرد تا با دو گل بالاتر از دیگر هم تیمی هایش قرار بگیرد. البته این موضوع را هم نباید فراموش کنیم که حسین طیبی، ستاره خط حمله تیم ملی به دلیل مصدومیت هنوز نمی تواند به میدان برود. بی شک در صورت حضور این بازیکن باتجربه و گلزن آمار گلزنی تیم ملی بهتر از این ها می بود و طیبی را هم در بین رقابت کنندگان برای کسب آقای گلی می دیدیم.

دیدگاه‌ها