کد خبر : 1781135 | 30 شهریور 1400 ساعت 12:47 | 10.9K بازدید | 33 دیدگاه

شماره 88 را در پرسپولیس خیلی دوست دارم؛

سیامک نعمتی: امسال نوبت قهرمانی آسیاست

سیامک نعمتی می‌گوید قرارداد یک بازیکن الهلال به اندازه کل بودجه پرسپولیس است.

سیامک نعمتی: امسال نوبت قهرمانی آسیاست

به گزارش "ورزش سه"، سیامک نعمتی پس از جلسه با مجید صدری در مقابل باشگاه پرسپولیس و در برابر میکروفنهای خبرنگاران گفتگویی را انجام داد و در ابتدای صحبت هایش با اشاره به دیدار مقابل استقلال تاجیکستان گفت: همه دیدیم بازی خیلی سختی بود، مخصوصا با حضور هوادارانشان. بعد از دو سال جلوی هواداران بازی کردیم، آنهم در چمن مصنوعی. بچه‌ها همت کردند با پیروزی بازی کردیم، خیلی به این برد نیاز داشتیم. فاصله‌ای بین بازیها افتاد و به سطح ایده آل هماهنگی نرسیدیم. انشالله امسال کاری که سالهاست منتظرش هستیم را به سرانجام برسانیم و قهرمانی آسیا را کسب کنیم.

 

نعمتی در پاسخ به این سوال که اگر لیگ زودتر شروع می‌شد، به نفع پرسپولیس بود؟ توضیح داد: اگر این اتفاق می‌افتاد صددرصد به نفع ما بود اما متاسفانه نیفتاد. الان شرایط ما سخت است اما کادرفنی بازیهای دوستانه زیادی را در نظر گرفته و انشالله با بازی دوستانه کاری کنیم که انگار در شرایط بازی هستیم و در بازی الهلال حضور پیدا کنیم و این دو بازی را پشت سر بگذاریم و به فینال برسیم.

 

مدافع راست پرسپولیس در مورد تقابل با الهلال عنوان کرد: الهلال تیم خوب و قدرتمندی است و ستاره‌های زیادی دارد. فکر کنم قرارداد یک بازیکنش اندازه کل بودجه ماست. نمی‌شود شرایط را مقایسه کرد و فکر کنم آنها بیشتر می‌ترسند و مطمئن باشید ما می‌رویم امسال قهرمان شویم و جام را به هواداران تقدیم کنیم.

 

1641131

 

وی در خصوص احتمال دعوت شدن به تیم ملی گفت: این نظر کادرفنی است. بازیهای خیلی مهمی در پیش داریم و انشالله اگر قسمت بود دوباره در اردوی تیم ملی حاضر شویم.

 

او درباره علاقه اش به شماره 88 اظهار داشت: من با شماره 88 در پرسپولیس دیده شدم و خیلی دوست داشتم این شماره را داشته باشم. قبلا شماره 8 را دوست داشتم ولی خب اینجا 88 پوشیدم و خیلی دوست دارم اگر در خدمت پرسپولیس باشم همین شماره را بپوشم.

دیدگاه‌ها