کد خبر : 1781150 | 30 شهریور 1400 ساعت 13:30 | 33.2K بازدید | 3 دیدگاه

دستور بکام به نویل: به پسرم بیشتر از بقیه سخت‌ بگیر!

فیل نویل، سرمربی اینترمیامی، مدعی شد که دیوید بکام از او خواسته که بیشتر از هر بازیکن دیگری با رومئو، پسر او، سخت‌گیری کند.

دستور بکام به نویل: به پسرم بیشتر از بقیه سخت‌ بگیر!

به گزارش "ورزش سه"، رومئو بکام دوران فوتبالی خود را به صورت رسمی آغاز کرده و این در حالی است که سایه پدرش به عنوان یکی از بزرگان فوتبال جهان همیشه همراه او خواهد بود. این بازیکن 19 ساله اولین بازی رسمی خود به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای را روز یکشنبه در ترکیب تیم فورت لوردیدیل، باشگاه خواهر اینترمیامی، انجام داد.

حالا نویل مدعی شده که بکام مشتاق است که پسرش به جای استفاده از نام او، خودش جایگاهی را در فوتبال به دست آورد که شایسته آن است. او در این باره به سان گفت:« من فکر می‌کنم اولین چیزی که دیوید به من گفت این بود که تو باید به او بیشتر از هر کس دیگری سخت بگیری. او باید بیشتر از هر کس دیگری برای حضور در ترکیب تیم تلاش کند چون ممکن است ابهامات و سوتفاهم‌هایی برای سایرین به وجود بیاید و انتظاراتی نیز از عملکرد او هست.»

 

1646218

 

رومئو این بازی را درست مانند پدرش در منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس در بال راست آغاز کرد و در دقیقه 79 بدون این که گلی زده یا پاس گلی ارسال کرده باشد از زمین بازی بیرون رفت. با این حال او موفق شد نمایش خوبی از خود ارائه دهد و همکاری خوبی با هاروی نویل، پسر فیل، داشت که او نیز در ترکیب ثابت همین تیم قرار دارد.

نویل درباره عملکرد این بازیکن اضافه کرد:« من فکر می‌کنم او واقعا خوب بازی کرد. فکر می‌کنم انتظار داشت که فقط 45 دقیقه در زمین حضور داشته باشد و نزدیک به  80 دقیقه بازی کرد چون او عطش بسیاری دارد. فشار و انتظارات زیادی روی دوش او سنگینی می‌کند اما می‌داند که باید بسیار پیشرفت کند تا فرصت خوبی برای حضور در فوتبال حرفه‌ای داشته باشد.»

دیدگاه‌ها