کد خبر : 1781160 | 30 شهریور 1400 ساعت 13:47 | 39.7K بازدید | 3 دیدگاه

شیطنت رسانه عراقی و انتشار یک مصاحبه جعلی

یک رسانه عراقی با انتشار یک مصاحبه جعلی از مربی لبنان، در آستانه دیدار دو تیم حاشیه ساز شد.

شیطنت رسانه عراقی و انتشار یک مصاحبه جعلی

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی عراق و لبنان در سومین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی، 15 مهر ماه در قطر به مصاف هم می روند. دو تیم برای حفظ شانس های خود برای صعود به رقابت های جام جهانی، چاره ای جز پیروزی در این مسابقه ندارند و همین مسئله حساسیت های این دیدار را افزایش داده است.

 

در همین رابطه، اظهارنظری جعلی از سوی ایوان هاسک سرمربی اهل جمهوری چک لبنان در رسانه های عراقی منتشر گردید که باعث خشم فوتبالدوستان این کشور شد. این اظهارنظر در رسانه هایی نظیر «أخبار الکرة العراقیة» منتشر گردید که در آن این صحبت ها به نقل از روزنامه «الصباح» لبنان نشر پیدا کرد که اساسا روزنامه ای با این عنوان در لبنان وجود ندارد.

رسانه های عراقی به نقل از ایوان هاسک اعلام کرده بودند که این مربی وضعیت تیم ملی عراق را از بد به بدتر توصیف کرده و مدعی شده این تیم هنوز محل اردوی خود برای دیدار برابر لبنان را مشخص نکرده و در فاصله 20 روز تا دیدار دو تیم، ادووکات لیست مورد نظر خودش را اعلام نکرده در نتیجه عراق نمی تواند حریف قدرتمندی برای لبنان باشد.

 

در همین رابطه وب سایت لبنانی lebanonfg اعلام کرده است که ایوان هاسک پس از دیدار برابر کره جنوبی به خارج از لبنان سفر کرده و پس از کنفرانس خبری پایان بازی برابر کره ای ها، هیچ اظهارنظری انجام نداده و هیچ مصاحبه مطبوعاتی در لبنان یا خارج از این کشور انجام نداده است.

دیدگاه‌ها