کد خبر : 1781168 | 30 شهریور 1400 ساعت 14:23 | 8.9K بازدید | 2 دیدگاه

گل گهر یک بازیکن آینده‌دار خرید

نیکپور سومین گلر گل‌گهر برای فصل جدید

امیرحسین نیک‌پور، دروازه‌بان تیم‌ملی جوانان با عقد قراردادی پنج‌ساله به گل‌گهر سیرجان پیوست.

نیکپور سومین گلر گل‌گهر برای فصل جدید

به گزارش "ورزش سه"، تیم گل گهر با هدایت امیر قلعه نویی لیگ بیستم را با رتبه پنجم به پایان رساند؛ این رتبه برای تیمی  که دومین فصل حضورش در لیگ برتر را پشت سر می گذاشت بسیار خوب بود اما سیرجانی ها به این رتبه راضی نیستند و با حضور فعال در بازار نقل و انتقالات، تیمی قدرتمندتر را برای فصل جدید ساخته اند.

 

جدایی علیرضا حقیقی و مهرداد بشاگردی دو دروازه بان گل گهر در پایان فصل، ماموریت مهمی را برای آنها در نقل و انتقالات تابستانی به وجود آورد؛ آنها باید دو گل آماده را جانشین دروازه بانان اول و دوم فصل گذشته خود می کردند. محسن فروزان و محمد اکبر منادی دو دروازه بانی بودند که قلعه نویی به جمع شاگردان خود اضافه کرد تا دغدغه دروازه را به خوبی در تیمش حل کند.

 

جذب دو دروازه بان اما پایان کار گل گهری ها نبود و آنها امروز یک گلر جوان و آینده دار را هم به خدمت گرفته و با عقد قراردادی طولانی مدت نشان دادند که برنامه بلند مدتی برای این دروازه بان دارند. به این ترتیب امیرحسین نیک‌پور، دروازه‌بان تیم‌ملی جوانان با عقد قراردادی پنج‌ساله به گل‌گهر سیرجان پیوست.

 

نیک‌پور دروازه‌بان ۱۹ ساله و عضو سابق باشگاه سپاهان است که در کارنامه‌ فوتبالی‌‌اش، سابقه بازی در تیم‌های ملی رده نوجوانان و جوانان نیز دیده می‌شود.او هم‌چنین در بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های جوانان در تهران یکی از بهترین‌های تیم‌ ملی بود و توانست در هر سه بازی تیم ملی جوانان، دروازه خود را بسته نگه‌دارد.

دیدگاه‌ها