کد خبر : 1781180 | 30 شهریور 1400 ساعت 16:15 | 46.3K بازدید | 12 دیدگاه

اولین تنش در تیم کارلتو

روزهای سیاه ستاره مجبوب زیدان در رئالِ آنچلوتی

مارکو آسنسیو در رئال مادرید به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده و کارلو آنچلوتی اعتقادی به وی ندارد.

روزهای سیاه ستاره مجبوب زیدان در رئالِ آنچلوتی

به گزارش "ورزش سه"، مارکو آسنسیو زمانی به عنوان یک پدیده در رئال مطرح شد. ژانویه سال 2015 رئال او را در رقابت با بارسلونا جذب کرد و سپس به اسپانیول قرض داد اما با چراغ سبز زین الدین زیدان، او از فصل 17-2016 به فهرست تیم اول رئال اضافه شد و فوق العاده تاثیرگذار کار کرد و به پیراهن تیم ملی اسپانیا هم رسید.

یک مصدومیت سنگین از ناحیه رباط صلیبی در تابستان 2019 سبب شد تا آسنسیو بیش از 10 ماه به دور از میادین بماند و پس از بازگشت هنوز نتوانسته به فرم گذشته خود برگردد با این حال او همواره مورد اعتماد زیدان قرار داشت.

 

 

1519186

 

 

با استعفای زیدان و انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان جانشین او، آسنسیو با وجود داشتن دو پیشنهاد جدی از میلان و تاتنهام، ترجیح داد بماند و خوشبین بود زیر نظر کارلتو هم جایگاه خود در رئال را حفظ کند اما پس از شش بازی از فصل جدید، او تنها 68 دقیقه فرصت بازی پیدا کرده است.

 

 

1646255

 

 

در سه بازی اخیر رئال او 12 دقیقه برابر سلتا در زمین بود، در دقیقه پایانی بازی با اینتر در سن سیرو به میدان رفت و برابر والنسیا یک دقیقه هم به او بازی نرسید.

ترافیک خط حمله در رئال بالاست ولی کارلتو در بازی برابر والنسیا مهاجمی چون لوکا یوویچ را هم به آسنسیو ترجیح داد. برابر اینتر نیز او برای تلف کردن وقت به زمین رفت تا این روزها بیش از گذشته به آینده اش در رئال بدبین باشد.

از قرارداد آسنسیو دو سال دیگر باقی است و اگر روند نیمکت نشینی ها ادامه داشته باشد، او جدایی در زمستان را نیز رد نمی کند. آسنسیو می خواهد در جام جهانی 2022 برای اسپانیا بازی کند اما آنچلوتی فعلا بزرگترین مانع برای رسیدن به این هدف است.

 

 

1392825

 

دیدگاه‌ها