کد خبر : 1781187 | 30 شهریور 1400 ساعت 16:53 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

صنعت نفت احترام گذاشت و به آبادان رفتم؛

گوهری: اتفاقات نفت MIS فوتبالی نبود

دروازه‌بان جدید صنعت نفت علاقه‌ای به صحبت درباره دوران حضورش در نفت مسجدسلیمان ندارد.

گوهری: اتفاقات نفت MIS فوتبالی نبود

به گزارش "ورزش سه"، احمد گوهری درباره پیوستن به صنعت نفت اظهار کرد: یکی، دو پیشنهاد دیگر داشتم ولی صنعت نفت برخورد محترمانه‌ای برای انتقالم داشت و بخاطر همین، چنین انتخابی کردم و تصمیم گرفتم در خدمت مردم آبادان و باشگاه صنعت نفت، برزیل ایران باشم  که از این بابت خیلی خوشحال هستم.

 

او در مورد اینکه سال گذشته در نیمی از بازی‌ها برای نفت مسجدسلیمان به میدان رفت و همچنین صنعت نفت هم در فصل قبل از سیستم چرخشی استفاده می‌کرد، گفت: در مورد سال گذشته خیلی نمی‌خواهم صحبت کنم چون یک‌سری اتفاقات فوتبالی نبود. سال قبل هم گذشته و برگشتن به آن اشتباه است.

دروازه‌بان جدید صنعت نفت درباره کار زیر نظر علی منصوریان گفت: از همان ابتدا که در نفت تهران بودم، آقای منصوریان به من لطف داشت و فکر می‌کنم ۱۶ سالم بود که زیر نظر ایشان کار می‌کردم. خیلی کمکم کرد، در تمرینات هوایم را داشت و موجب شد در فوتبال رشد کنم. خیلی خوشحالم که پیشنهاد از سمت آقای منصوریان رسید و به‌خاطر مرام و معرفتی که داشت به صنعت نفت آمدم. امیدوارم محبت و اعتماد ایشان را جبران کنم و بهترین عملکردم را داشته باشم.

 

گوهری در پاسخ به این سوال که با توجه به مشکلات مالی صنعت نفت می‌تواند فصل آینده موفق باشد یا خیر گفت: مشکل مالی در تمام تیم‌ها وجود دارد و در تیم‌های نفتی بیشتر. کم و بیش همه در جریان این مشکلات هستند و اگر از الان بخواهیم در مورد آن‌ها صحبت کنیم، فکر می‌کنم زود باشد‌. امیدوارم این مشکلات مرتفع شود. با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم که قول داد مشکلات را برطرف کند و ما هم امیدواریم این اتفاق بیفتد. مطمئنم تمام مدیران تلاش می‌کنند مشکلات مالی کمتر شود و ما هم سعی می کنیم بهترین نتایج را بگیریم که کسب نتیجه تیم بستگی به بازیکنان و کادرفنی دارد.

 

او یادآور شد: ان‌شاالله امسال از لحاظ شخصیتی و فنی بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و به خودم، تیم و آقای منصوریان کمک کنم و سال خوبی برای همه ما باشد.

دیدگاه‌ها