کد خبر : 1781203 | 30 شهریور 1400 ساعت 18:01 | 25.3K بازدید | 8 دیدگاه

آرام‌ترین ناظم تیم ملی مقابل قهرمان جهان(عکس)

سرمربی تیم ملی ایران بدون استرس بازیکنان خود را در دیدار با آرژانتین هدایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی آخرین مسابقه مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال مقابل آرژانتین را با اختلاف تنها یک گل واگذار کرد که در این بازی خیلی به آب و آتش نزد و به نوعی از عدم برتری در این مسابقه رضایت داشت تا مسیر هموارتری تا رسیدن به مرحله نیمه نهایی داشته باشد.

 

 

1646286

 

 

سید محمد ناظم‌الشریعه که پنج سال قبل در جام جهانی فوتسال توانست بهترین نتیجه تاریخ تیم ایران را به دست بیاورد و رتبه سوم را با تلاش شاگردانش کسب کند، امسال هم در لیتوانی به دنبال یک شگفتی و موفقیت دیگر است که البته مسیر راحتی تا رسیدن به جمع چهار تیم پایانی ندارد.

 

ناظم‌الشریعه دیشب با اطمینان خاطر از صعود تیمش به مرحله یک هشتم شاگردانش را به دیدار مقابل آرژانتین فرستاد و با توجه به اینکه در صورت دوم شدن در گروه F با قرعه راحت‌تری در مراحل بعد مواجه می‌شد، خیلی به آب و آتش نزد و تقریبا به بازیکنان اصلی خود استراحت داد که این اتفاق موجب شد او استرس کمتری هم داشته باشد.

 

 

1646287

 

 

بازی مرحله یک هشتم نهایی برای تیم ملی ایران مقابل ازبکستان چندان دردسرساز نخواهد بود، اما دیدار بعدی در دور یک چهارم پایانی که احتمالا قزاقستان است، می‌تواند مشکل‌ساز شود چراکه این تیم همواره در اروپا جزو مدعیان بوده و باشگاه‌های پرقدرتی مثل غیرت هم داشته است.

 

با این وجود، ناظم‌الشریعه انگیزه زیادی دارد تا دوباره تیم ملی فوتسال را روی سکوی جام جهانی ببرد و امیدوار است همه شاگردان خود ازجمله حسین طیبی را در دیدارهای آینده در اختیار داشته باشد تا بدون مشکل مقابل حریفان قرار بگیرند و به نیمه نهایی و فینال برسند.

دیدگاه‌ها