کد خبر : 1781215 | 30 شهریور 1400 ساعت 18:57 | 8.5K بازدید | 2 دیدگاه

آلگری علیه شایعات؛ هیچ تنشی در یووه وجود ندارد

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، شایعات پیرامون وجود تنش در این تیم را تکذیب کرد.

آلگری علیه شایعات؛ هیچ تنشی در یووه وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که اصلاً شرایط خوبی را تجربه نمی کند و با توجه به تساوی یکشنبه شب مقابل میلان به رتبه هجدهم جدول سقوط کرده، فردا شب در چارچوب هفته پنجم سری آ مهمان اسپزیا خواهد بود و برای خروج از بحرانی که به آن گرفتار شده، نیاز مبرمی به پیروزی در این مسابقه دارد.

 

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، پیش از دیدار فردا شب تیمش مقابل اسپزیا گفت: "فردا تغییراتی خواهیم داشت. برخی بازیکنان بازی‌های زیادی انجام داده اند و از طرف دیگر جورجو کیه‌لینی نیز تب دارد. ما باید از نظر ذهنی و جسمی عملکرد متعادلی داشته باشیم تا بتوانیم ویژگی‌های فنی خود را نشان دهیم.
صحبت درباره گذشته بی معنی است. فردا، ما باید برنده شویم؛ دیگر چیزی برای گفتن وجود ندارد. عصبانیت بعد از بازی با میلان؟ من هم انسان هستم و عصبانی می شوم.

 

 

1645921

 

 

کسانی که به عنوان نیمکت‌نشین کار را آغاز می‌کنند باید هنگام ورود به زمین تعیین کننده عمل کنند. در حال حاضر 16 بازیکنان وجود دارد نه 14تا، من مسئولیت پذیری می خواهم. بازی روز یکشنبه را نگاه کردم و فکر می‌کنم تعداد زیادی از ضربات آزاد را از دست دادیم. در فوتبال ممکن است شما به خاطر از دست دادن فرصت هایتان جریمه شوید."

 

آلگری در ادامه گفت: "پیروزی ها به تیم کمک خواهد کرد. ما تیمی هستیم که بازیکنان بسیار خوب زیادی دارد که برخی با تجربه و بعضی دیگر کم تجربه تر هستند. در عین حال ما یک تیم جوان نیستیم. تجربه یک چیز است و سن مسئله‌ای دیگر محسوب می شود. فردا ماتیاس دی لیخت و فدریکو کیه زا در ترکیب اصلی خواهند بود و در مورد دفاع نیز ما همیشه با چهار مدافع بازی کرده ایم."

 

 

1646268

 

 

آلگری در واکنش به شایعاتی که پیرامون وجود تنش در یوونتوس مطرح می شود نیز گفت: "هیچ تنشی در تیم وجود ندارد و ما همه در کنار یکدیگر تلاش می کنیم تا کارها به خوبی پیش برود. هدف این است که به بازیکنان کمک کنیم تا پیشرفت کنند، حتی باتجربه ترین ها این کار را انجام می دهند. من با همه بازیکنان صحبت می کنم تا به رشد آنها کمک کنم. همه ما می خواهیم با هم، در زمین و در سطح شخصی به اهداف مهمی برسیم. "

دیدگاه‌ها