کد خبر : 1781217 | 30 شهریور 1400 ساعت 19:04 | 6.1K بازدید | 1 دیدگاه

آخرین تلاش مس شهربابک برای میزبانی

تیم تازه صعود کرده مس شهربابک آخرین تلاش‎‌های خود را برای دستیابی به امتیاز میزبانی در فصل آینده لیگ آزادگان دنبال می‌کند و این در حالیست که همچنان در بحث هتل با مشکل بزرگی مواجه است.

آخرین تلاش مس شهربابک برای میزبانی 

به گزارش "ورزش سه"، عباس قشمی، مدیرعامل باشگاه مس شهربابک درباره آخرین وضعیت میزبانی این تیم در فصل آینده لیگ آزادگان گفت: متاسفانه در شهربابک در طی سالیان گذشته در حوزه زیرساخت های خدمات شهری از جمله هتل و بیمارستان اقدام خاصی صورت نگرفته و فوتبال با توجه به بعد رسانه ای و همه گیری که دارد باعث شده فقدان این زیرساخت ها نمایان شود. 

 

وی ادامه داد: مسوولان شهر هم این تصور را دارند که با تغییر کاربری ساختمان های مسکونی می توان مشکل هتل را حل کرد. البته ظرف یک ماه گذشته نگاه مساعدی برای ساخت هتل از طرف مجموعه مس و سرمایه گذاران خصوصی در شهربابک نشان داده شده که البته تا به عرصه عمل نرسد، اتفاق خاصی رخ نداده است. در دو روز گذشته جلسات مختلفی با حضور نماینده و فرماندار شهربابک و نیز مسوولان شهرستان و مس در خصوص میزبانی داشتیم. به احتمال زیاد با تغییر کاربری در برخی از ساختمان اداری طی سه الی چهار ماه آینده، مساله هتل به صورت مقطعی حل خواهد شد و در این مسیر نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان شهربابک هستیم. شهرستان شهربابک با داشتن روستای صخره‌ای میمند و همچنین دیگر نقاط گردشگری و پتانسیل صنعتی و معدنی در حوزه مس و فیروزه، نیازمند حداقل دو هتل طی 2 الی 5 سال آینده است. خوشبختانه ورزش و به ویژه فوتبال بعد از صعود غرورآفرین مس شهربابک به محلی برای فریاد درخواست برای این مشکلات زیرساختی شده است. 

 

مدیرعامل باشگاه مس شهربابک با اشاره به صعود این تیم گفت: بعد از مدت‌ها این شادی و شعف عمومی و اجتماعی را در بین مردم شهربابکی بعد از صعود دیدیم. این وظیفه تک تک ما را سنگین خواهد کرد تا به بهترین شکل انتظارات آنها را برآورده کنیم. از هیچ کوششی برای اینکه میزبانی را برعهده بگیریم و از حمایت هواداران بهره ببریم، کوتاهی نخاهیم کرد و امیدوارم این عزم در بین مسوولان و بخش خصوصی هم وجود داشته باشد تا بتوانیم فصلی موفق را دنبال کنیم.

دیدگاه‌ها