کد خبر : 1781224 | 30 شهریور 1400 ساعت 19:43 | 86.3K بازدید | 14 دیدگاه

تصمیم عجیب مدیران باشگاه؛

اشتباه تاریخی بارسلونا و از دست دادن یک فوق‌ستاره

بارسلونا پیش از انتقال محمد صلاح به لیورپول فرصت جذب این ستاره مصری را به راحتی رد کرده است.

اشتباه تاریخی بارسلونا و از دست دادن یک فوق‌ستاره

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در سال 2017 یکی از بهترین بازیکنان سال های خود را جذب کرده و موفق شد برای خرید محمد صلاح، ستاره مصری جالوروسی با باشگاه رم به توافق برسد. اما بارسلونا نیز در آن مقطع شاهد انتقال نیمار، ستاره برزیلی خود با رقم 222 میلیون یورو به پاری سن ژرمن بوده و از منابع مالی قدرتمندی برای خرید این بازیکن برخوردار بود که البته تصمیمات غلط جوزپ بارتومئو باعث از دست دادن این رقم هنگفت شد.

 

نشریه ناسیونال مدعی شد مونچی، مدیر ورزشی وقت رم به مدیران بارسلونا پیشنهاد داده با رقم 40 میلیون یورو برای خرید محمد صلاح اقدام کنند. اما بارتومئو که در آن مقطع بابت از دست دادن نیمار به شدت تحت فشار بود، این پیشنهاد را رد کرده و خواهان جذب عثمان دمبله از دورتموند شده است.

 

1634828

 

البته در این چهار سال دمبله بسیاری از بازی های بارسلونا را به علت مصدومیت از دست داده و چندان بازیکن موثری نبوده است. اما از سوی دیگر محمد صلاح در موفقیت های لیورپول در لیگ قهرمانان و لیگ برتر فوق العاده ظاهر شده و یکی از بهترین مهاجمان جهان بوده است.

 

البته انتقال نیمار به پاریس بعد از توافق محمد صلاح با لیورپول انجام شد، اما بارتومئو از ابتدای تابستان از این موضوع باخبر بوده و به جای محمد صلاح، روی خرید عثمان دمبله از دورتموند اصرار داشته است. البته این تنها اشتباه بزرگ مدیران بارسلونا نبوده و آنها در آن مقطع شانس جذب کیلیان امباپه از موناکو را نیز رد کردند.

 

1587346

دیدگاه‌ها