کد خبر : 1781226 | 30 شهریور 1400 ساعت 19:43 | 17.3K بازدید | 7 دیدگاه

تعویض رقبای نورافکن با دو بازیکن جوان‌‎تر(عکس)

امید نورافکن مدافع چپ تیم فوتبال سپاهان علی رغم جدایی شایان مصلح همچنان دو رقیب جوان و با انگیزه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از پایان رقابت‌های لیگ بیستم این مهدی ترکمان و شایان مصلح بودند که برای رسیدن به ترکیب اصلی طلایی پوشان اصفهانی با هم رقابت سنگینی را داشتند، اما در پنجره نقل و انتقالات لیگ بیست و یکم با تغییرات و تحولاتی که در اردوی طلایی پوشان شاهدش بودیم، همه چیز عوض شد.


پس از جدایی مهدی ترکمان که خیلی زود رسانه‌ای شد، شایان مصلح هم روز گذشته بود که تیم فصل آینده خود را پس از عدم شرکت در اردوی تهران سپاهان معرفی کرد تا این فرصت برای داود رجبی بازیکن آکادمی طلایی پوشان اصفهانی فراهم شود تا پس از چند سال که به تیم های لیگ یکی قرض داده می‌شد، فرصت حضور در تیم بزرگسالان سپاهان را پیدا کند.

 

 

 


دیگر رقیب نورافکن در پست دفاع چپ آرتور استپانیان بازیکن 21 ساله ارمنستانی و فرزند لئون استپانیان است که این روزها در تمرینات تیم بسیار پرانگیزه و آماده نشان داده است و با توجه به اینکه سهمیه زیر 23 سال به شمار می‌رود، شانس زیادی برای رسیدن به تیم بزرگسالان دارد.


از نکات جالب تمرین روز گذشته طلایی پوشان برخوردی بود که در چندین صحنه امید نورافکن و  آتور استپانیان داشتند و این بازیکن جوان نشان داد که می‌تواند رقیبی جدی برای مدافع ملی پوش سپاهان باشد.

 

دیدگاه‌ها