کد خبر : 1781229 | 30 شهریور 1400 ساعت 20:05 | 102.1K بازدید | 17 دیدگاه

شورش برابر تصمیم سرمربی؛

اخلاق بدی که انگار هم رونالدو دارد، هم مسی!

به نظر می رسد تعویض شدن نه به مذاق لیونل مسی و نه کریستیانو رونالدو خوش نمی آید.

اخلاق بدی که انگار هم رونالدو دارد، هم مسی!

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در هفته های ابتدایی خود در ترکیب پاری سن ژرمن نه به خاطر گلزنی و درخشش، بلکه بابت عصبانیت بعد از تعویض شدن توسط مائوریتسیو پوچتینو خبرساز شد. این ستاره آرژانتینی در اواخر دیدار با لیون جای خود را به هموطنش مائورو ایکاردی داده و هنگام رفتن به سوی رختکن تمایلی به دست دادن و خوش و بش با سرمربی پاری سن ژرمن نشان نداد و اینگونه لیونل مسی تیتر یک اخبار شد.

 

1645891

 

اما مرور تاریخ نشان می دهد به نظر لیونل مسی نیز مثل رونالدو علاقه چندانی به تعویض شدن ندارد و این اخلاق بین این دو فوق ستاره مشترک است. در همان اوایل دوران حضور مائوریتسیو ساری روی نیمکت یوونتوس بود که کریستیانو رونالدو در دو مسابقه متوالی تعویض شده و بالاخره در جریان برتری 0-1 بیانکونری برابر میلان بود که به این سرمربی ایتالیایی واکنش نشان داد.

 

1646319

 

رونالدو در جریان آن دیدار دو تیم در دقیقه 55 تعویض شد و جای خود را به پائولو دیبالا، زننده تک گل یوونتوس داد. رونالدو بلافاصله بعد از ترک زمین به سمت تونل رفته و حتی سه دقیقه قبل از پایان بازی استادیوم آلیانس را ترک کرد.

 

اما فصل قبل و در جریان دیدار رفت کوپا ایتالیا برابر اینتر بود که این بار آندره آ پیرلو دست به تعویض کریستیانو رونالدو در اواخر بازی زد. ستاره پرتغالی که دو بار موفق به گلزنی شده بود، در تلاش برای ثبت هت تریک بود که جای خود را به آلوارو موراتا داد و هنگام ترک میدان به وضوح به سرمربی جوان یوونتوس چشم غره رفت.

 

1646320

دیدگاه‌ها