کد خبر : 1781237 | 30 شهریور 1400 ساعت 20:42 | 55.1K بازدید | 5 دیدگاه

چلسی و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی که‌توسط PSG رد شد

به نظر می‌رسد که پاری سن ژرمن در تابستان پیشنهاد 100 میلیون یورویی چلسی برای جذب مارکینیوش را رد کرده است.

چلسی و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی که‌توسط PSG رد شد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در دو سال گذشته فعالیت گسترده ای در نقل و انتقالات تابستانی داشته است. در تابستان قبلی آبی‌های لندن به شکل خیره کننده‌ای تیم خود را تقویت کردند و امسال نیز دو ستاره دیگر یعنی روملو لوکاکو و سائول نیگز را به خدمت گرفتند تا تیم توماس توخل قدرتمند تر از قبل هم شده باشد.

 

با این حال چلسی در نقل و انتقالات تابستانی امسال تلاش زیادی برای تقویت خط دفاعی خود انجام داد و در این رابطه از چندین گزینه نام برده شد. در مقطعی به نظر می‌رسید که مدافع فرانسوی سویا یعنی ژول کنده در آستانه انتقال به استمفوردبریج قرار گرفته است اما نهایتاً چنین اتفاقی رخ نداد تا آبی ها بدون جذب مدافع وسط نقل و انتقالات را به پایان برسانند.

 

 

1601033

 

 

در همین راستا RMC Sport گزارش جالبی منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه چلسی در تابستان امسال پیشنهاد 100 میلیون یورویی برای جذب مارکینیوش به پاری سن ژرمن ارائه داده است. در واقع توماس توخل به دنبال این بوده که یک بار دیگر زوج برزیلی مارکینیوش و تیاگو سیلوا را در اختیار داشته باشد اما PSG قویا پیشنهاد چلسی را رد کرده است. این منبع همچنین مدعی شده که خود مدافع برزیلی نیز علاقه ای به جدایی از پاری سن ژرمن و انتقال به چلسی نداشته است.

دیدگاه‌ها