کد خبر : 1781238 | 30 شهریور 1400 ساعت 20:51 | 41.5K بازدید | 2 دیدگاه

به همه فرصت خواهد رسید؛

آنچلوتی: از ناراحتی آسنسیو خوشحال هستم!

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید از نارضایتی مارکو آسنسیو از نیمکت نشینی خوشحال است.

آنچلوتی: از ناراحتی آسنسیو خوشحال هستم!

به گزارش "ورزش سه"، مارکو آسنسیو در این فصل به ندرت در ترکیب رئال مادرید قرار می گیرد و امروز نشریه مارکا در گزارشی از تمایل این بازیکن به جدایی از این باشگاه خبر داد. کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مایورکا مدعی شد به همه بازیکنان از جمله مارکو آسنسیو در ادامه فصل فرصت خواهد رسید

 

کارلو آنچلوتی گفت: "ناراحتی مارکو آسنسیو؟ طبیعی است بازیکنانی که بازی نمی کنند خوشحال نباشند. اگر مارکو آسنسیو یا ایسکو یا لوکا یوویچ از بازی نکردن راضی نیستند، این طبیعی و خوشحال کننده است. اما آسنسیو، ایسکو و یوویچ خوب تمرین می کنند و به آنها نیز فرصت بازی کردن خواهد رسید. 

 

1587015

 

ترکیب اصلی در دیدار مقابل مایورکا؟ بی تردید برای دیدار فردا شب مقابل مایورکا تغییراتی در ترکیب ثابت ایجاد خواهد شد، اما من منتظرم شرایط تمرینات امروز تیم را بررسی کرده و بعد در مورد ترکیب اصلی تصمیم بگیرم.

 

پیروزی یا وفادار ماندن به فلسفه؟ اگر خوب بازی کنید شانس بیشتری برای برنده شدن دارید. اما خوب بازی کردن چیست؟ این می تواند به معنی خوب دفاع کردن هم باشد. کلمه کلیدی برای من تعادل و حفظ کیفیت چه هنگام در اختیار داشتن توپ و چه از دست دادن آن است. وقتی صحبت از سبک بازی می شود، یک مربی باید به تاریخچه باشگاه و ویژگی های بازیکنانی که در اختیار دارد نگاه کند.

 

1636483

 

شرایط فعلی رئال مادرید؟ هر تیمی در مقاطعی در طول فصل مشکلاتی دارد. در حال حاضر شرایط برای ما خوب پیش می رود. ما شش مسابقه داشتیم که پنج تای آن خارج از خانه و در ورزشگاه های دشوار بوده است. همیشه مشکلاتی ایجاد می شود و مربیان باید سخت تلاش کنند تا این موارد را حل کنند. گرچه من در حال گذراندن ماه عسل در باشگاه رئال مادرید هستم، اما شاید لحظات پیچیده تری فرا برسد. اما من همیشه به باشگاه و هواداران احترام می گذارم.

 

درخشش وینیسیوس به خاطر عدم جذب امباپه؟ من فکر نمی کنم وینیسیوس به این دلیل پیشرفت کرده باشد. او در حال حاضر خوب کار می کند، پخته تر از قبل شده و کیفیت بالایی دارد.

دیدگاه‌ها