کد خبر : 1781243 | 30 شهریور 1400 ساعت 21:26 | 76.5K بازدید | 6 دیدگاه

کامنت جالب راموس برای کاپیتان جدید رئال (عکس)

سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید، کامنت جالبی زیر آخرین پست کریم بنزما در اینستاگرام گذاشته است.

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس، اسطوره و کاپیتان سابق رئال مادرید، در تابستان امسال و بعد از شایعات فراوانی که در مورد آینده اش وجود داشت نهایتاً این باشگاه اسپانیایی را بعد از 16 سال ترک کرد.‌ در واقع چندین ماه مذاکره بین او و رئال مادرید برای تمدید قرارداد نتیجه ای نداد تا راموس در اتفاقی تلخ برای هواداران لوس بلانکوس این تیم را به مقصد پاری‌سن‌ژرمن ترک کند.

 

بعد از جدایی سرخیو راموس از رئال مادرید، مارسلو بود که به عنوان کاپیتان جدید این باشگاه معرفی شد اما مدافع برزیلی در این فصل تنها یک دقیقه در ترکیب رئال به میدان رفته است. همین موضوع باعث شده که کریم بنزما در اکثر بازی های این فصل وظیفه کاپیتانی را بر عهده داشته باشد؛ اتفاقی که به نظر می رسد در آینده و در اکثر مقاطع این فصل نیز رخ خواهد داد.

 

اما کریم بنزما در ادامه روند فوق العاده خود، در فصل جدید نیز نمایش های درخشانی داشته و بهترین گلزن کهکشانی ها بوده است. اوج کار ستاره فرانسوی دیدار ابتدای هفته رئال برابر والنسیا بود که بنزما در آن توانست گل پیروزی بخش و سه امتیازی تیم کارلو آنچلوتی را به ثمر برساند.

 

در همین راستا بنزما ساعاتی پیش عکسی از خوشحالی بعد از گل خود در دیدار برابر والنسیا را در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است که این پست با کامنت جالب و شاید غیر منتظره سرخیو راموس همراه بود است. جایی که کاپیتان سابق رئال مادرید بنزما را "کاپیتان" خطاب کرده است.

 

 

1646342

دیدگاه‌ها