کد خبر : 1781258 | 30 شهریور 1400 ساعت 22:26 | 43K بازدید | 5 دیدگاه

لواندوفسکی: بله، با رئال مادرید صحبت کردم اما ...

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ تایید کرد در گذشته با رئال مادرید در ارتباط بوده است.

لواندوفسکی: بله، با رئال مادرید صحبت کردم اما ...

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی که سال گذشته عملکرد درخشانی داشت، امروز در مراسمی جایزه کفش طلا فصل قبل را دریافت کرد. این ستاره لهستانی و 33 ساله در خلال این مراسم در مورد مقایسه شدن با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی و همچنین آینده خود در باشگاه بایرن مونیخ صحبت کرده است.

 

احتمال دریافت توپ طلا: "فصل به تازگی آغاز شده، ما هنوز بازی های زیادی در پیش داریم و من می توانم باز هم گلزنی کنم. هدف من کسب عناوین قهرمانی با بایرن مونیخ و گلزنی با لباس این تیم است. من بازیکن بایرن هستم و می خواهم به کسب عناوین قهرمانی در مسابقات مختلف در این تیم ادامه دهم. نسل جدید بازیکنان انتظارات را برآورده خواهند کرد، اما من نییز تجربه و مهارت های خودم را دارم. من می خواهم از هم تیمی هایم، سرمربی و تمام اعضای کادر فنی تشکر کنم."

 

1646278

 

مقایسه شدن با مسی لئو و کریستیانو رونالدو: "من همیشه با خودم رقابت می کنم. مدت ها کسی قادر به ارائه دستاوردهایی مانند مسی و رونالدو نبوده است، اما با این حال من به خودم و توانایی هایم نگاه می کنم و به نظرم این دستاورها نیز احترام فراوانی به همراه دارد."

 

شایعات گذشته در مورد انتقال به رئال مادرید: "بله، این اخبار درست است. من بعد از بازی مقابل رئال مادرید با فلورنتینو پرز ملاقات کردم و البته این تنها چیزی است که می توانم در مورد این موضوع بگویم."

 

احتمال جدایی و انتقال به کشوری دیگر: "من با بایرن مونیخ قرارداد دارم و می خواهم به کسب موفقیت در این باشگاه ادامه دهم. ما حالا احساس می کنیم که می توانیم دستاوردهای دو فصل قبل را امسال نیز تکرار کنیم."

دیدگاه‌ها