کد خبر : 1781261 | 30 شهریور 1400 ساعت 22:48 | 29.1K بازدید | 4 دیدگاه

رونالد دی بوئر:

صبور باشید، کومان باید سرمربی بارسلونا بماند

رونالد دی بوئر، ستاره سابق و هلندی بارسلونا از رقم خوردن این شرایط برای رونالد کومان در رختکن این تیم ناراحت است.

صبور باشید، کومان باید سرمربی بارسلونا بماند

به گزارش "ورزش سه"، یک سال قبل بود که رونالد کومان تصمیم گرفت از تیم ملی هلند جدا شده و به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت دهد، اما در این مدت شرایط برای این سرمربی باتجربه اصلا خوب پیش نرفته است. حالا رونالد کومان بعد از تساوی ناامید کننده 1-1 دیشب مقابل گرانادا در نوکمپ برای حفظ شغل خود کار آسانی نداشته و هر لحظه اخباری در مورد احتمال اخراج او منتشر می شود که رونالد دی بوئر این شرایط را عادلانه نمی داند.

 

رونالد دی بوئر گفت: "البته که باشگاه بارسلونا در یک مقطع دشوار سخت قرار دارد. این شرایط ناراحت کننده است، اما حالا باید به این فکر کنیم که چه راه حلی برای بهبود این اوضاع وجود دارد. از نظر من در حال حاضر حفظ آرامش مهمترین مسئله است و ما باید مواردی که در این باشگاه خوب پیش نمی رود را به طور کامل بررسی کنیم.

 

1644084

 

بازیکنان جدیدی وارد ترکیب بارسلونا شده اند و باید برای رسیدن به موفقیت صبور بود. به نظر من رونالد کومان فعلا باید به کار خود در این باشگاه ادامه دهد. من احساس می کنم او سرمربی بسیار خوبی است که عاشق بارسلونا بوده و قطعا در فصول آینده موفق خواهد بود.

 

من فکر می کنم رسانه ها نسبت به عملکرد رونالد کومان بی انصافی می کنند. هر شخصی نظر خود را دارد، اما رسانه ها باید شرایط را به خوبی رهبری کنند، زیرا این مسائل زندگی کاری یک سرمربی را رقم می زند. من امیدوارم خوان لاپورتا در این شرایط قادر به حفظ آرامش خود هنگام تصمیم گیری باشد."

دیدگاه‌ها