کد خبر : 1781267 | 30 شهریور 1400 ساعت 23:38 | 35K بازدید | 6 دیدگاه

چرا مارتینز می‌تواند سرمربی بارسلونا شود؟

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک در صورت تمایل می تواند هدایت بارسلونا را به عهده بگیرد.

چرا مارتینز می‌تواند سرمربی بارسلونا شود؟

به گزارش "ورزش سه"، تساوی خانگی دیشب بارسلونا مقابل گرانادا شرایط را برای رونالد کومان، سرمربی هلندی و فعلی این تیم دشوارتر از قبل ساخته و هر لحظه امکان اخراج او وجود دارد. در روزهای اخیر نام گزینه های زیادی از جمله اریک تن هاگ، ژاوی و آنتونیو کونته به عنوان جانشین احتمالی رونالد کومان مطرح شده و البته بارسلونا برای توافق با روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک نیز وارد عمل شده است.

 

خوان لاپورتا علاقه زیادی به این سرمربی دارد و سبک بازی مورد علاقه روبرتو مارتینز و متولد شدن در بارسلونا باعث شده او از شانس قابل توجهی برای هدایت کاتالان ها برخوردار باشد. البته این سرمربی باتجربه هنوز با تیم ملی بلژیک قرار دارد، اما سایت گل مدعی شد بندی در این قرارداد گنجانده شده که به روبرتو مارتینز اجازه می دهد در صورت توافق با بارسلونا، یک طرفه قرارداد خود را فسخ کند.

 

1646373

 

اما روبرتو مارتینز می خواهد تیمش را حداقل در مرحله نهایی لیگ ملت  های اروپا رهبری کند. چند هفته دیگر تیم ملی بلژیک در نیمه نهایی به مصاف فرانسه می رود و نتیجه این دیدار ممکن است روی آینده نیمکت بارسلونا تاثیرگذار باشد.

 

به هر حال به نظر می رسد حداقل جایگاه رونالد کومان تا یکی دو هفته دیگر روی نیمکت بارسلونا حفظ خواهد شد و احتمالا مدیران این باشگاه در وقفه رقابت های باشگاهی و برگزاری دیدارهای ملی، در مورد آینده کادر فنی این باشگاه به جمع بندی نهایی و احتمال توافق با گزینه هایی مانند چند هفته دیگر دست خواهند یافت.

دیدگاه‌ها