کد خبر : 1781277 | 30 شهریور 1400 ساعت 23:56 | 33.6K بازدید | 3 دیدگاه

به دلیل مصدومیت؛ احتمال غیبت مسی مقابل سیتی

لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، به دلیل مصدومیت از ناحیه زانوی چپ، در دیدار چهارشنبه شب تیمش مقابل متز غایب خواهد بود.

به دلیل مصدومیت؛ احتمال غیبت مسی مقابل سیتی

به گزارش "ورزش سه"، مسی که در دیدار یکشنبه شب مقابل لیون، برای اولین بار در پارک دو پرنس برای پی اس جی به میدان رفت، در دقایق پایانی بازی تعویض شدو اکنون با اسکن MRI مشخص شد که نشانه‌هایی از کوفتگی در زانوی او وجود دارد.

باشگاه فرانسوی هم تایید کرد که این ستاره آرژانتینی 48 ساعت دیگر مورد معاینات دیگری قرار خواهد گرفت تا میزان دقیق آسیب دیدگی‌اش مشخص شود.

 

1645890

 

مسی که در این تابستان به طور آزاد به پاری سن ژرمن پیوست، در سه دیدار ابتدایی که برای پاریسی ها به میدان رفته، هنوز موفق به گلزنی نشده است.

پی اس جی بعد از دیدار چهارشنبه شب برابر متز، روز شنبه در خانه میزبان مون پلیه خواهد بود و سه شنبه آینده در لیگ قهرمانان از منچسترسیتی پذیرایی می کند و مشخص نیست که مسی بتواند در این دیدار تیمش را همراهی کند.

در حالی باشگاه پاری سن ژرمن خبر از مصدومیت مسی داده است که او بعد از تعویض در دیدار مقابل لیون در دقیقه 76، ناراحتی اش از این اتفاق را به مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم، نشان داد و این مسئله حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت.

هرچند پوچتینو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل متز، تلاش کرد واکنش مسی را اتفاقی معمولی نشان بدهد. او گفت:" من از آنچه او در طول بازی انجام داد، راضی هستم. او در نیمه اول فوق العاده ظاهر شد. همه ستاره‌های بزرگ دوست ندارند زمین را ترک کنند."

دیدگاه‌ها