کد خبر : 1781282 | 31 شهریور 1400 ساعت 00:20 | 13K بازدید | 4 دیدگاه

فیورنتینا 1-3 اینتر: قهرمان به صدر رفت

اینتر با پیروزی 3-1 در خانه فیورنتینا، به صدر جدول سری آ صعود کرد.

فیورنتینا 1-3 اینتر: قهرمان به صدر رفت

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیمونه اینزاگی در این دیدار خارج از خانه ابتدا با گل ریکاردو سوتیل از حریف عقب افتادند اما گل های متئو دارمیان، ادین ژکو و ایوان پریشیچ، سه امتیاز این دیدار را نصیب نرآتزوری کرد تا آنها بالاتر از ناپولی در صدر جدول سری آ قرار بگیرند.

فیورنتینا بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه 2 بازی، نیکلاس گونزالس صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که سمیر هاندانوویچ حضور داشت.

پس از آن نوبت بازیکنان اینتر بودند که ابتکار عمل را در دست بگیرند اما در دقیقه 10، بار دیگر فیورنتینا صاحب موقعیت شد ولی باز هم هاندانوویچ بود که با یک واکنش خوب، مانع گلزنی ولاهوویچ شد.

دو دقیقه بعد روی یک ضد حمله خطرناک این بیراگی بود که می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما بار دیگر هاندانوویچ دروازه اینتر را نجات داد.

حملات میزبان ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 23، سرانجام این سوتیل بود که قفل دروازه اینتر را باز کرد. روی حرکت خوب گونزالس از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه بود که سوتیل با یک بغل پای ساده کار را تمام کرد.

بعد از این گل اینتری ها پیش کشیدند و در دقیقه 30، چیزی نمانده بود که روی یک ضربه آزاد، هاکان چالهان اوغلو با یک ضربه آزاد دروازه حریف را باز کند اما واکنش خوب دراگوفسکی اجازه گلزنی به او نداد.

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بازیکنان اینتر بودند که بیشتر ابتکار عمل را در دست داشتند و صاحب موقعیت های خوبی هم شدند اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و میزبان با برتری 1-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم را هم فیورنتینا بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48 چیزی نمانده بود که ولاهوویچ گل دوم بنفش ها را به ثمر برساند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در مقابل این اینتر بود که در دقیقه 52 به گل تساوی رسید. روی یک حرکت تیمی عالی بود که متئو دارمیان با پاس نیکولو بارلا درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک شوت محکم کار را تمام کرد.

 

1646414

 

تنها سه دقیقه بعد اینتر به گل دوم رسید. روی ارسال خوب چالهان اوغلو روی یک ضربه کرنر بود که ادین ژکو بالاتر از مدافعان حریف ضربه سر را زد و دروازه را باز کرد.

 

1646413

 

بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید اما این اینتری ها بودند که می توانستند در دقیقه 65 به گل سوم برسند اما لائوتارو مارتینز نتوانست از موقعیت خوبی که بارلا ایجاد کرده بود، استفاده کند.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 78، نیکلاس گونزالس که یک کارت زرد داشت، با دریافت کارت دوم از زمین اخراج شد تا کار برای بنفش های دشوارتر شود.

در مقابل، اینتری ها از این برتری استفاده کردند و در دقیقه 87 به گل سوم رسیدند. روی یک حمله سریع بود که گالیاردینی درون محوطه جریمه توپ را به پریشیچ رساند و او هم با یک بغل پای ساده نتیجه را 3-1 کرد و اینتری ها با همین نتیجه به برتری رسیدند.

دیدگاه‌ها