کد خبر : 1781305 | 31 شهریور 1400 ساعت 09:46 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش‌ها به کاپیتان وایکامب: بازیکن فوتبال یا راگبی؟

آدبایو آکینفنوا، کاپیتان وایکامب، به سوژه اصلی بحث هواداران فوتبال در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

واکنش‌ها به کاپیتان وایکامب: بازیکن فوتبال یا راگبی؟

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم منچسترسیتی و وایکامب شب گذشته در چارچوب مسابقات جام اتحادیه انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه 1-6 به سود شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید. اما موضوعی که در جریان بازی و پس از آن توجه هواداران سیتی و سایر تیم‌ها را به خود جلب کرد یکی از بازیکنان حاضر در زمین بود. 


آدبایو آکینفنوای 39 ساله که اصالتی نیجریه‌ای دارد اما اهل انگلیس است و فیزیک تنومندش توجه بسیاری را به خود معطوف کرد. او با 185 سانتیمتر بلندای قامت 102 کیلوگرم وزن دارد و همین باعث شده تا در زمین بازی از دیگر بازیکنان متمایز باشد. 

 

1646444


بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی پس از بازی دیشب به طرح این سوال پرداختند که آیا او بازیکن فوتبال است یا راگبی؟ بسیاری از افراد او را شبیه به یک کمد بزرگ خواندند و عده‌ای دیگری به دشواری بازیکنان منچسترسیتی در تقابل با این بازیکن اشاره کردند.


یکی از کاربران پرتغالی با الهام از کارتون تام و جری نوشت:« آدبایو آکینفنوا از وایکام یک بازیکن راگبی در بین فوتبالیست‌هاست.»


دیگری مدعی شد:« آکینفتوا می‌تواند به راحتی در یک مسابقه راگبی حضور پیدا کند.»

 

1646445


یکی دیگر از کاربران نوشت:« چطور این بازیکنان جوان قرار است با آکینفنوا یارگیری کنند؟»


صفحه‌ای با تحسین فیزیک بدنی این بازیکن نوشت:« آدبایو آکینفنوای 39 ساله با وزن بیش از 100 کیلو امروز در ترکیب ثابت تیمش برابر منچسترسیتی در جام اتحادیه به میدان خواهد رفت. قدرت خالص.»


یکی دیگر از کاربران نیز خطاب به دوستانش نوشت:« پسر، او واقعا شبیه به کمد است.»

دیدگاه‌ها