کد خبر : 1781310 | 31 شهریور 1400 ساعت 10:15 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

اینزاگی: بازگشت بازیکنانم شاهکار بود

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از پیروزی شب گذشته تیمش برابر فیورنتینا از عملکرد بازیکنان خود تقدیر کرد.

اینزاگی: بازگشت بازیکنانم شاهکار بود

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اینتر و فیورنتینا شب گذشته در چارچوب مسابقات هفته پنجم سری آ به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی با نتیجه 1-3 به سود اینتر به پایان رسید. فیورنتینا در نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشته و موفق شد با یک گل از حریف پیش بیفتد اما اینتر در نیمه دوم شرایط را تغییر داد و دو گل در سه دقیقه از سوی متئو دارمیان و ادین ژکو بازی را به سود این تیم به پایان رساند.

اینزاگی پس از سوت پایان بازی به دی ای زد ان گفت:« من آمدم تا با تیمی کار کنم که به تازگی فاتح اسکودتو شده بود، من نیز قهرمانی‌هایی در کارنامه دارم پس بنابراین ما از تجربه لازم برخوردار هستیم. ما در نیم ساعت اول بازی آسیب دیدیم و فیورنتینا از این بابت شایسته تقدیر است. سپس جنگیدیم تا به بازی برگردیم و سه گل زدیم، می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم. این کار آسان نبود بلکه یک نمایش عالی از تیمی بزرگ به حساب می‌آمد. من بیشتر از هر چیز از واکنش بازیکنانم راضی هستم چون عقب افتادن در زمین حریف که از هوادارانی پرشور روی سکوها برخوردار است و سپس بازگشت به بازی شاهکار است.»

 

1646455

 

اینزاگی درباره دلیل عملکرد ضعیف تیمش در نیمه اول و صحبت خود با بازیکنانش بین دو نیمه گفت:« ما اشتباهات فنی بسیاری در لو دادن توپ داشتیم چون می‌دانستیم فیورنتینا از ابتدا بسیار هجومی ظاهر خواهد شد. به بازیکنان گفتم که باید ساختار خودمان را پیدا کنیم و این ساختار را حفظ کنیم چون می‌دانستیم که آنها نمی‌توانند نبض بازی را در طول تمام 90 دقیقه در دست بگیرند.»

مربی ایتالیایی ادامه داد:« پس از اتفاقاتی که در طول تابستان رخ داد باید به مسیرمان ادامه دهیم. من خوش شانس هستم که در این باشگاه حضور دارم چون ما سه بازیکن بزرگ را از دست دادیم اما هرگز اجازه ندادیم که خودمان را ببازیم. ما اطمینان داریم که در مسیر درست قرار گرفتیم. هنوز در اوایل فصل هستیم و باید با توجه به هر بازی پیش برویم.»

 

دیدگاه‌ها