کد خبر : 1781314 | 31 شهریور 1400 ساعت 10:39 | 47.9K بازدید | 24 دیدگاه

با عبور از مسی؛ رونالدو، پردرآمدترین بازیکن دنیا

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، با پیوستن به منچستریونایتد موفق شد از لیونل مسی سبقت گرفته و لقب پردرآمدترین بازیکن سال را بر اساس اعلام نشریه فوربس به خود اختصاص دهد.

با عبور از مسی؛ رونالدو، پردرآمدترین بازیکن دنیا

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن تیم ملی پرتغال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از یوونتوس جدا شده و پس از 12 سال دوری بار دیگر پیراهن منچستریونایتد را بر تن کرد. انتظار می‌رود که درآمد این بازیکن در فصل 22-2021 پیش از کسر مالیات مبلغی در حدود 125 میلیون دلار باشد که 70 میلیون دلار آن به دستمزد و پاداش دریافتی از یونایتد برمی‌گردد.

در همین حال، لیونل مسی با 110 میلیون دلار درست پشت سر رونالدو قرار دارد و نیمار و کیلیان امباپه، هم‌تیمی‌های جدید این بازیکن در پاری سن ژرمن، رده سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند که هر کدام 95 و 43 میلیون دلار دریافت می‌کنند. محمد صلاح نیز با درآمد 41 میلیون دلاری در رده پنجم جای دارد.

 

1646459

 

رونالدو با 55 میلیون دلار درآمد از قراردادهای تبلیغاتی در واقع جز ورزشکارهایی در جهان است که بیشترین دستمزد را از حامیان مالی دریافت می‌کند. تنها سه ورزشکار حال حاضر جهان مبالغی بیشتر از ستاره یونایتد دریافت می‌کنند: راجر فدرر با 90 میلیون دلار، لبرون جیمز با 65 میلیون دلار و تایگر وودز با 60 میلیون دلار.

با این حال تفاوت رونالدو در صدر جدول بیشترین درآمدها نسبت به سایر بازیکنان فاحش و قابل توجه است. برای مثال ادن هازارد، بازیکن رئال مادرید که قرار بود جای رونالدو را در این تیم پر کند، نفر دهم فهرست منتشر شده از سوی فوربس است که 29 میلیون یورو درآمد دارد و فاصله این دو نفر چیزی در حدود 100 میلیون دلار است. نام بازیکنانی چون رابرت لواندوفسکی، آندرس اینیستا، پل پوگبا و گرت بیل نیز در این فهرست دیده می‌شود.

دیدگاه‌ها