کد خبر : 1781319 | 31 شهریور 1400 ساعت 11:07 | 48.2K بازدید | 12 دیدگاه

مادر رونالدو: اگر او به اسپورتینگ نرود، پسرش می‌رود

دولورس آویرو، مادر کریستیانو رونالدو، گفته که اگر ستاره منچستریونایتد پیش از بازنشستگی به اسپورتینگ برنگردد، پسر او روزی به این تیم خواهد پیوست.

مادر رونالدو: اگر او به اسپورتینگ نرود، پسرش می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، مادر رونالدو یکی از طرفداران سرسخت اسپورتینگ است که مدعی شده آرزویش پیش از مرگ این است که یک نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش بار دیگر پیراهن این تیم را بر تن کند. او علاقه زیادی دارد که این فرد کریستیانیوی 11 ساله، پسر رونالدو، باشد چرا که معتقد است او در این سن از پدرش در همین سن بهتر است.

آویرو در پادکست ای دی ان دی لیائو گفت:« رونالدو باید به خاطر من هم شده به اسپورتینگ برگردد. او دوست دارد بازی‌های این تیم را تماشا کند. من پیش از این به او گفته‌ام که پسرم، من دوست دارم قبل از مرگم شاهد بازگشت تو به اسپورتینگ باشم. او گفت اجازه بده ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود. اما اگر او به این تیم نیاید، کریستیانیو می‌آید! او در این سن از پدرش بهتر بازی می‌کند. رونالدو در این سن مربی نداشت اما حالا معلم پسر خودش است.»

 

1646468

 

مدت‌ها از آخرین باری که آویرو شاهد بازی پسرش در باشگاهی پرتغالی بود می‌گذرد چرا که این بازیکن پس از فصل 03-2002 از اسپورتینگ جدا شد تا زندگی حرفه‌ای خود را در منچستریونایتد ادامه دهد. او در این تابستان بار دیگر به اولدترافورد برگشت و پسرش نیز به همراه او به آکادمی این باشگاه منتقل شد.

پسر رونالدو هنوز 11 ساله است و پیش بینی حضور او در باشگاه‌های فوتبال خیلی زود به نظر می‌رسد. با این حال آویرو معتقد است که کریستیانیو آینده خود را با حضور در باشگاه‌های پرتغالی متصور شده است.

 

دیدگاه‌ها