کد خبر : 1781358 | 31 شهریور 1400 ساعت 14:19 | 19.4K بازدید | 2 دیدگاه

انریک ماسیپ:

نه می‌گویم کومان اخراج می‌شود، نه می‌گویم نمی‌شود!

سخنگوی باشگاه بارسلونا در مورد آینده رونالد کومان صحبت کرد.

نه می‌گویم کومان اخراج می‌شود، نه می‌گویم نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست 0-3 بارسا از بایرن در لیگ قهرمانان و تساوی دوشنبه برابر گرانادا، اوضاع بارسلونا در همین ابتدای فصل متشنج شده و اخبار اخراج رونالد کومان روز به روز بیشتر شنیده می شود. پس از باخت به بایرن، جرارد پیکه کاپیتان بارسا به خبرنگاران گفت که داشته های بارسا همین است و نباید توقع بیجا داشت.

رونالد کومان نیز دوشنبه شب حرف های پیکه را تکرار کرد که با واکنش انریک ماسیپ سخنگوی بارسا مواجه شد.

 

 

1646242

 

 

ماسیپ در این رابطه گفت:« وقتی مربی و بازیکن تیم چنین حرفی می زنند، دیگر بازیکنان چه فکری خواهند کرد؟

وقتی به بارسا خدمت می کنید، باید همه توان تان را بگذارید. به عنوان بازیکن در زمین همه انرژی تان را باید خرج کنید. اینگونه هواداران از شما حمایت می کنند و بر علیه تان سوت نخواهند زد. در بارسا هرگز نباید با تفکر باخت به زمین رفت. کومان و پیکه اظهارنظر درستی نداشتند. کومان اخیرا بر علیه خوان لاپورتا نیز جبهه گیری کرده است در حالی که یک مربی هرگز نباید در رسانه ها بر علیه رئیسش حرف بزند.»

 

 

1646531

 

 

ماسیپ در مورد اخراج احتمالی کومان گفت:« نه می گویم این اتفاق رخ خواهد داد و نه ماندنی شدن کومان را تایید می کنم. اگر او هنوز مربی بارسلوناست، یعنی همچنان در باشگاه اعتبار دارد. وقتی نتایج خوب باشد، اعتماد بیشتر می شود و در غیر این صورت طبیعی است که تردیدها شروع شوند. در ضمن بر خلاف شایعات، رابطه بین کومان و لاپورتا قلبی است و این دو باهم تنش رودررو نداشته اند.»

 

دیدگاه‌ها