کد خبر : 1781364 | 31 شهریور 1400 ساعت 16:50 | 42K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای آاس:

جدایی احتمالی مهاجم گران‌قیمت رئال در ژانویه

لوکا یوویچ مهاجم صرب 60 میلیونی رئال مادرید به فکر جدایی از این باشگاهدر زمستان است.

جدایی احتمالی مهاجم گران‌قیمت رئال در ژانویه

به گزارش "ورزش سه"، لوکا یوویچ دو سال پیش با 60 میلیون یورو از فرانکفورت جذب شد ولی نتوانست خودش را به زیدان ثابت کند. یوویچ زمستان گذشته به باشگاه سابقش قرض داده شد ولی در قرارداد او بند خرید وجود نداشت.

او تابستان امسال با رئال شروعی دوباره داشته و امیدوار است با کارلتو بتواند به روزهای اوجش در بوندسلیگا بازگردد. یوویچ فصل 19-2018 توانسته بود 27 گل برای آینتراخت فرانکفورت بزند.

 

 

1605269

 

 

پس از انجام شش بازی، یوویچ نقشی در ایده های کارلتو ندارد و اخیرا در بازی با والنسیا 21 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و مورد تمجید سرمربی ایتالیایی نیز قرار گرفت ولی این چیزی نیست که یوویچ در رئال به دنبال آن است. ستاره صرب به دنبال جایگاهی ثابت است اما نه با زیدان به هدف خود رسید و نه با آنچلوتی به نظر می رسد که روزهای روشنی در پیش داشته باشد.

 

 

1562491

 

 

یورواسپورت امروز ادعا کرد که یوویچ دو پیشنهاد از وستهام و آرسنال دارد و به جدایی از رئال در ژانویه فکر می کند. در واقع او می تواند همان مسیری را برود که مارتین اودگارد طی کرد. اودگارد نیز پس از یک نیم فصل حضور  قرضی در آرسنال توانست رئال را برای فروش قطعی خود به باشگاه لندنی راضی کند.

این منبع همچنین ادعا می کند که اگر یوویچ از بوندسلیگا یا سری آ هم پیشنهاد خوبی دریافت کند، آن را بررسی خواهد کرد چرا که قصد دارد به هر طریقی از رئال جدا شود.

 

دیدگاه‌ها