کد خبر : 1781370 | 31 شهریور 1400 ساعت 15:55 | 27.4K بازدید | 3 دیدگاه

کینگزلی دستمزد لواندوفسکی را می خواهد

دلیل عصبانیت کومان از مسئولان بایرن مشخص شد

ستاره فرانسوی بایرن مونیخ برای تمدید با بایرن حداقل دستمزدی نزدیک به دستمزد لوری سانه را طلب کرده و توقع واقعی او دستمزد لواندوفسکی است!

دلیل عصبانیت کومان از مسئولان بایرن مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، کینگزلی کومان یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ در فصول گذشته بوده است. ستاره فرانسوی در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل 20-2019 گل قهرمانی باواریایی‌ها مقابل پاری سن ژرمن را به ثمر رساند تا نقش مهمی در موفقیت آنها ایفا کرده باشد. 

 

 

1611384

 

 

با این وجود در هفته‌های گذشته گزارش‌ها حکایت از آن داشت که کومان و بایرن مونیخ بر سر تمدید قرارداد با یکدیگر به توافق نرسیده اند و گفته شد که باشگاه آلمانی در صورت دریافت پیشنهاد مناسب برای این بازیکن او را به فروش خواهد رساند اما نقل و انتقالات تمام شد و کومان در بایرن ماند.

از قرارداد ستاره فرانسوی دو سال دیگر باقی است و عمده اختلاف دو طرف بر سر دستمزد است. طبق ادعای بیلد، کومان از مسئولان بایرن دلخور است و پیشنهاد فعلی را ناکافی می داند. توقع او این است که از نظر دستمزد حداقل نزدیک به لروی سانه باشد و در حقیقت دستمزد روبرت لواندوفسکی را می خواهد.

 

 

1645138

 

 

از حیث دستمزد، کومان جزو بازیکنان رده سوم بایرن محسوب می شود و مشابه گنابری، اوپامکانو، آلفونسو دیویس و سابیتزر دستمزد دریافت می کند؛ رقمی بین 10 تا 15 میلیون یورو.

در دسته دوم، سانه، لوکاس هرناندز، یاشوا کیمیش، توماس مولر، لئون گورتزکا و مانوئل نویر قرار دارند که بین 15 تا 20 میلیون یورو دریافتی دارند و در راس همه روبرت لواندوفسکی ایستاده که فراتر از 20 میلیون یورو دستمزد می گیرد. 

 

 

دیدگاه‌ها