کد خبر : 1781372 | 31 شهریور 1400 ساعت 15:08 | 20.6K بازدید | 2 دیدگاه

48 جلسه محرومیت، به دلیل شکستن دماغ حریف!

یک فوتبالیست آماتور روسی به دلیل شکستن بینی بازیکن حریف با ضربه سر، 48 بازی از حضور در میادین محروم شد.

48 جلسه محرومیت، به دلیل شکستن دماغ حریف!

به گزارش "ورزش سه"،  رشید آرسانوکایف فوتبالیست آماتور تیم ویکتوریا 62 برگنز، به دلیل شکستن عمدی بینی بازیکن تیم گوفیس ساتینس، از حضور در 48 بازی محروم شد. به گزارش بیلد، این بازیکن پس از خطا روی بازیکن حریف، در دقیقه 87 با کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شده است.

 

در این لحظه، آرسانوکایف ضمن اعتراض به تصمیم داور، مدعی بود خطای او استحقاق کارت زرد دوم را نداشته اما رومانو جیووانی قاضی میدان روی تصمیم خود ایستاده بود. گزارش شده است که این بازیکن پس از اخراج، رو به رومانو جیووانی داور مسابقه گفته است "اکنون مجازات اخراج را به تو نشان می دهم" و این بازیکن با ضربه ای سر به صورت بازیکن حریف، منجر به شکستگی بینی او شده است.

این بازیکن روس فورا توسط باشگاه خود یعنی ویکتوریا که در دسته نهم لیگ اتریش بازی می کند، اخراج شد. پلیس پس از این حادثه وارد عمل شده است. بازیکن مصدوم تیم گوفیس ساتینس مورد عمل جراحی بینی قرار گرفته و به مدت 7 هفته از میادین به دور خواهد بود.

 

به نقل از The Sun، کریستین گوجو رئیس باشگاه ویکتوریا پس از بازی گفت: باشگاه ویکتوریا مخفف یکپارچگی است. البته ما نمی توانیم چنین حوادثی را تحمل کنیم. ما آرسانوکایف را از باشگاه اخراج کردیم. مدیر باشگاه وورالبرگ نیز در این باره اظهار نظر کرد و مدعی شد که اقدامات متعددی را انجام داده است تا مطمئن شود آرسانوکایف هرگز نتواند فوتبال بازی کند.

 

هورست السنر رئیس فدراسیون وورالبرگ (فدراسیون لیگ های ایالتی اتریش) می گوید: ما به انجمن های اطراف در مورد حکم محرومیت آرسانوکایف اطلاع دادیم. ما می خواهیم مانع از این شویم که او به عنوان بازیکن تازه به خدمت گرفته شده، بتواند محرومیت را دور زده و دوباره در جایی بازی کند.

دیدگاه‌ها