کد خبر : 1781381 | 31 شهریور 1400 ساعت 15:37 | 32K بازدید | 8 دیدگاه

با دستان شاهزاده کامبوجی

سنت اتین، پی اس جی جدید فوتبال فرانسه؟

شاهزاده کامبوجی خبر از تمایلش برای خرید بخش اعظم سهام باشگاه سنت اتین داد.

سنت اتین، پی اس جی جدید فوتبال فرانسه؟

به گزارش "ورزش سه"، سنت اتین پس از گذشت شش هفته از لیگ فرانسه در رده ماقبل آخر(19) قرار دارد و روزهای خوبی را سپری نمی کند.

سبزها پرافتخارترین تیم لیگ 1 با کسب 10 قهرمانی هستند و پی اس جی با 9 قهرمانی این تیم را تعقیب می کند ولی از روزهای درخشان سال هاست که به دورند. این شرایط شاید تغییر کند و حداقل شاهزاده کامبوجی به هوادران این تیم چنین وعده ای داده است. وعده هایی که دوست‌داران تیم تیم را سر ذوق آورده است.

 

 

1646568

 

 

سرمایه گذاری خارجی ها در لوشامپیونا پس از ورود امیر قطر و خرید مالکیت پی اس جی از سال 2011 چند برابر شده و ممکن است نورودوم راویچاک شاهزاده کامبوج هم جزو جدیدترین سرمایه گذاران این لیگ باشد. او قصد خرید سهام باشگاه سنت اتین را دارد و فردی جاه طلب نیز به حساب می آید.

نوردوم در این رابطه به اکیپ گفت:« واقعیت دارد که یکی از نامزدهای خرید سهام سنت اتین هستم و البته قصد سرمایه گذاری بلند مدت را دارم. اگر به تفاهم برسیم، منابع مالی لازم را فراهم خواهم کرد تا وعده هایم عملی شوند.

من جاه طلبی های زیادی برای این باشگاه دارم و می خواهم سنت اتین را به قله فوتبال فرانسه برگردانم. متاسفانه شرایط فعلی باشگاه خوب نیست ولی با یک برنامه ریزی بلند مدت و تزریق پول، هر چیزی امکان پذیر است. من این قول را به دوست داران سنت اتین می دهم.»

 

دیدگاه‌ها