کد خبر : 1781385 | 31 شهریور 1400 ساعت 16:00 | 27.1K بازدید | 9 دیدگاه

جوان 19 سپاهان، بازیکن سه تیم! (عکس)

یاسین سلمانی این روزها با اجازه محرم نویدکیا در تمرینات تیم المپیک دیده می شود.

به گزارش "ورزش سه"، یاسین سلمانی یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم جوانان زیر نظر سیروس پورموسوی بود و علی‌رغم اینکه این تیم توانست در تهران جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کند و راه زیادی تا حضور در جام جهانی نداشت، با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا مسابقات جام جهانی جوانان به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد تا شوک بزرگی به بازیکنانی که شانس حضور در این جام را داشتند، وارد شود و فرصت حضور در یک تورنمنت بزرگ برای آنها از دست برود.


با این حال زندگی برای این بازیکنان که یکی از آنها یاسین سلمانی بود، ادامه دارد. او پس از این اتفاق توانست در ترکیب تیم سپاهان بدرخشد و با نمایش هایی که داشت، توسط اسکوچیچ در 19 به تیم ملی بزرگسالان هم فراخوانده شد.


تیم ملی امید نیز چند روزی می‌شود که زیر نظر مهدی مهدوی‌کیا کارش را برای انتخاب تیم المپیک ایران آغاز کرده و مطابق انتظار یاسین سلمانی یکی از بازیکنان مورد نظر او است. سلمانی این روزها در اردوی تیم سپاهان که در تهران برقرار است، حضور دارد ولی از روز گذشته با اجازه کادر فنی به تیم امید اضافه شده و زیر نظر مهدوی کیا کارش را دنبال می‌کند.

 

 


البته روز آینده که سپاهان آخرین بازی دوستانه خود را در تهران مقابل گل گهر انجام خواهد داد، به احتمال زیاد یاسین سلمانی نیز حضور خواهد داشت.

دیدگاه‌ها