کد خبر : 1781397 | 31 شهریور 1400 ساعت 17:17 | 34.4K بازدید | 7 دیدگاه

روبرتو مارتینز:

مربیگری بارسا؟ هیچ پیشنهادی به من نداده‌اند

روبرتو مارتینز مربی تیم ملی بلژیک اخبار مذاکراتش با باشگاه بارسلونا را تکذیب کرد.

مربیگری بارسا؟ هیچ پیشنهادی به من نداده‌اند

به گزارش "ورزش سه"، تساوی خانگی دوشنبه شب بارسلونا مقابل گرانادا شرایط را برای رونالد کومان، سرمربی هلندی و فعلی این تیم دشوارتر از قبل ساخته و هر لحظه امکان اخراج او وجود دارد. در روزهای اخیر نام گزینه های زیادی از جمله اریک تن هاگ، ژاوی و آنتونیو کونته به عنوان جانشین احتمالی رونالد کومان مطرح شده و البته بارسلونا برای توافق با روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک نیز وارد عمل شده است.

 

 

1618963

 

 

خوان لاپورتا علاقه زیادی به این سرمربی دارد و سبک بازی مورد علاقه روبرتو مارتینز و کاتالان بودن او باعث شده تا از شانس قابل توجهی برای هدایت بارسا برخوردار باشد. البته این سرمربی باتجربه هنوز با تیم ملی بلژیک قرار دارد، اما سایت گل مدعی شد بندی در این قرارداد گنجانده شده که به روبرتو مارتینز اجازه می دهد در صورت توافق با بارسلونا، یک طرفه قرارداد خود را فسخ کند.

 

 

1543975

 

 

سرمربی بلژیک در واکنش به شایعات جانشینی کومان گفت:« همانطور که می توان تصور کرد، هیچ پیشنهادی از بارسلونا نرسیده و نمی توانم در این رابطه اظهارنظر کنم. مسلما شایعات همیشه وجود دارند و تحت کنترل من نیستند. در فوتبال این یک امر طبیعی است. وقتی در سه بازی نتیجه نمی گیرید، شایعات از دست دادن کارتان قوت می گیرد و زمانی که پیروز می شوید و نتایج با شما یار هستند نیز شایعات وجود دارند. به شخصه نمی توانم در مورد اخبار حضورم در بارسلونا چیز خاصی بگویم.»

 

دیدگاه‌ها